Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Noas mamma skrev 2009-01-22 22:21:16 följande:

jo angående hjulen... vart ska den stå med fjädringen???
    5 kg per hack har jag för mig, men sedan blir jag alltid lika förvirrad från vilket håll man börjar räkna
  • modestyclara
    v i r r a skrev 2009-01-24 11:16:14 följande:
    Hej alla! Jag är en sån som smyger i den här tråden. Igår fick vi hem vår cameleon denim! SNACKA om lycka! Helt galet att man kan känna sig så glad över en vagn. Det trodde jag inte om mig själv tidigare kan jag säga Nåväl. Jag funderar på om det är någon här bland alla pyssliga om någon gjort om vinterhjulsväskan till shoppingbag/skötväska? Funderar starkt på att försöka mig på något sånt även om jag verkligen inte är den som är bra på att sy
    Har också en denim -den är fin. Känns som det vore rätt mycket jobb att göra om vintethjuls-väskan till skötväska. Man skulle ju vilja ha fler fack inuti och något fack med dragkedja osv. Dessutom är den ju bra att ha vinterhjulen eller vanliga swivel-hjulen i...de är ju lite skitiga ibland och om man byter när man är ute på promenad vill man ju inte skita ner hela varukorgen invändigt... Mitt tips (om du har råd och vågar) är att titta in i svammel-tråden som länkas till i TS där finns många skötväske-experter
  • modestyclara
    v i r r a skrev 2009-01-24 13:33:15 följande:
    Aha! Svameltråden... jag har inte riiktigt greppat vart man "får" prata om vad än Med lite fantasi och pyssel gick det bra att göra skötväska av hjulväskan. (Hjulen får väl bo i en plastpåse om man vill byta under prommis). Jag slaktade en gammal dataväska som är full av fack där det får plats flaskor, blöjor filtar etc. Själva dataväsklocket hade fack på båda sidorna så att säga och genom att nästa fast dataväskans lock i botten på hjulväskan så blev locket en avdelare i hjulväskan full med fack. Axelremmen funkar finfint! Det återstår väl att se hur praktiskt det är
    Imponerande! Har du nån bild?
  • modestyclara

Njae. Jag tycker 3000 kr emellan är för lite. UJ syskon med liggdel som är nästan ny borde du vl kunna sälja för mer än 6000?

TheSunset skrev 2009-01-26 15:41:28 följande:
    Får jag fråga er tjejer...www.blocket.se/vi/19985710.htm vagnen...den e lite solblekt på suffleten . Liggdelen ser oanvänd ut, sittdelen ser väl inte splitterny ut men absolut inte solkig på ngt sätt....ingen av dom är solblekta... och hjulen va normalslitna efter 1 års användning. /säger säljarenJag funderade på byta min uj dou -08 endast använd 2 mån..liggdelen mest.Sittdelen använd max 10 ggr....och andra sittdelen aldrig använd..sen 3000 emellan...gör jag bort mig då?
  • modestyclara

Stargirl skrev 2009-01-26 18:23:12 följande:

Diana och Thea skrev 2009-01-26 16:31:25 följande:
    Snygg..röd Gecko är sååååå fint... *sugen*
    Älskar gecko!
  • modestyclara

Stargirl skrev 2009-01-26 18:44:09 följande:

modestyclara skrev 2009-01-26 18:28:42 följande:
    Jag behöver ingen vagn....men är sugen ändå.... *s*
    En gecko behöver man alltid
  • modestyclara

Ell skrev 2009-01-26 19:14:18 följande:

Är det canvastop? Vart kan man köpa suflettpinnar?
    Finns bild i mitt galleri också på gecko med cam-topp (inkl. cam sufflett-pinnar).
  • modestyclara

Ell skrev 2009-01-26 19:15:22 följande:

Läste ditt förra inlägg om att man kan få till Cam fint på en Gecko, vore ju roligare med en sommarsuflett i färg... Kikade in på kidzshop och de hade inga pinnar i shopen, man kanske ska maila och fråga.
    Kidz har visst. Under reservdelar hittar du cam-suffletbåge...
  • modestyclara

Ell skrev 2009-01-26 19:24:57 följande:

Ah, nu hittade jag! TACK! Visst behöver man bara en? Behöver man nya pinnar också?
    Bågen är pinnarna. Två st bågar behöver du. Jag köpte fästen också men jag har hört andra som säger att man inte behöver det.

Snöhjulen passar gecko också.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16