Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

men troll mellan 1½-2år typ?

panzermensch skrev 2009-01-22 23:59:41 följande:
    min äldsta hade väst i våras
  • Lille Mammsen

hon har ju gått o ZZZZZuZZZZZZa kudde...som alla tydligen gör
    Noas mamma skrev 2009-01-23 00:07:02 följande:

Tar fram piskan och skickar över er till Kajsan i svammel tråden! hon är lite ensamen där! och detta va ju fakta bugaboo tråden JÖÖÖ
  • Lille Mammsen

?? Men dom e ju meeeega stora....köps säkert upp!

Stargirl skrev 2009-01-23 08:31:15 följande:
    www.nzherald.co.nz/business/news/article.cfm Buggy/ Urban jungle har gått i konkurs.Bara en liten varning för de som köper syskonvagnar o liknande. Det finns ingen garanti som gäller då företaget är inlämnad till konkursförvaltare.
  • Lille Mammsen

Å jag e glad att jag har...inte ofta dom brukas men "bra o ha" plogas ej så bra här där jag bor i 08-omr.

Nikas skrev 2009-01-23 09:45:24 följande:
    Tänkte bara säga att när det kom så där sjut mycket snö här i sthlm, ni vet för ett par mån. sen eller nåt sånt... så såg jag tjejer med pansarvagnar med stora hjul, dra sina vagnar precis lika mycket som jag drog min bugga.Jag är glad att jag inte köpte snöhjulen.
  • Lille Mammsen

Vart vänder sig alla som handlat på haven vid ev. reklamationer!? Måste inte butiken hjälpa fast att dom slutar med Bugaboo? Ett tag iallafall....eller?

• Lille Mammsen

Är väl cam och frog som har samma mått!?

bulankulan skrev 2009-01-25 13:28:46 följande:
    Nu skulle jag behöva lite hjälp,Tack!! Passar Frogens klädsel på Geckon??!! Tycker den borde göra det iom de har samma mått..Men gör de det ni som vet?!
  • Lille Mammsen

Ny gecko klädslar finna köpa nytt men CAM´s topset funkar på gecko´s basklädslar...dock behöver du cam sufflett pinnar! Finns dåliga foton i mitt galleri på gecko med cam topset!

TheSunset skrev 2009-01-26 16:10:05 följande:
    Jag kan inte finna det jag söker riktigt..så hoppas nån kan svara snabbt då jag behöver snabbt svar...Kan man byta klädsel på geckon och vilken klädsel passar isåfall...?
  • Lille Mammsen

finns i vissa butiker alt. kan beställas hem! Tror det finns beggat på FL´s köp/sälj eller om det var blocket! Tror kidzshop har hemma!

Ell skrev 2009-01-26 19:12:04 följande:
    Nån som vet om det går att få tag i sommarsuflett till Gecko?
  • Lille Mammsen

menar du org.klädsel eller??? Sufflett pinnar finna att köpa alt. beställas hos alla som säljer Bugaboo 45:-/st nu innan prishöjningen!

Ell skrev 2009-01-26 19:14:18 följande:
    Är det canvastop? Vart kan man köpa suflettpinnar?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16