• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • jule

Jolley skrev 2008-12-15 21:05:57 följande:

jule skrev 2008-12-15 21:00:28 följande:
    Ok... Tack för svar! Då blir det ju dyyyyrt.
    mmm men topset brukar ju gå till rätt så bra pris på både blocket å tradera även baser kan du ju finna emellanåt så håll utkik , har du köpt en frog eller tänker du köpa?
  • Jolley

jule skrev 2008-12-15 21:16:36 följande:

mmm men topset brukar ju gå till rätt så bra pris på både blocket å tradera även baser kan du ju finna emellanåt så håll utkik , har du köpt en frog eller tänker du köpa?
    Nä, har inte köpt än! Jag velar mellan Cameleon och Frog... Men är det så att man KAN ha camens klädslar (det ser ju ut så i ditt galleri - snyggt!) så tror jag det blit en Frog mest pga det fasta handtaget (gillar det, det känns tryggt!).

Har du BÅDE cameleon och frog? Vilken e bäst...?
  • mammatill2härligavildar
    Mrs JK skrev 2008-12-15 20:31:06 följande:
    Villken skötväska hänger bäst på Buggan ? Vad rekomenderar Ni för fin skötväska? För snygg måste den vara.. Alternativt, varna mig gärna för dem Ni varit missnöjda med! Har en Denim Bugga i kartongen här hemma..
    Jag har oxå en JuJu BeAll och älskar den väskan. Den är super snygg och jätte praktiskt. Jag har färgen Blue Bouqette (eller hur det nu stavas). Eftersom jag har grå bas med svart top på min bugga var det kul med lite färg och mönster på väskan=)
  • Micjah

jule skrev 2008-12-15 21:00:28 följande:
    Ok... Tack för svar! Då blir det ju dyyyyrt.
    Om du skall använda sittdelen funkar det att köpa så..går ju att använda sittdelen utan överdraget.
    Men ska du ha liggdel behöver du locket och det finns endast i hela toppset-paketet. Eller beg på tradera. =)
  • Jesspeach

hej!

fungerar bugaboos egna ståbräda även till bee?

tack på förhand

• jule

Jolley skrev 2008-12-15 21:20:51 följande:

jule skrev 2008-12-15 21:16:36 följande:
    Nä, har inte köpt än! Jag velar mellan Cameleon och Frog... Men är det så att man KAN ha camens klädslar (det ser ju ut så i ditt galleri - snyggt!) så tror jag det blit en Frog mest pga det fasta handtaget (gillar det, det känns tryggt!). Har du BÅDE cameleon och frog? Vilken e bäst...?
    har ingen cam bara frog å bee och helt ärligt så e jag inte sugen på ngn cam särskilt inte nu m strulande chassi, personligen gillar jag frogens chassi mer då jag tycker d e "renare" än camen d e inte så mkt pill på. å fastän jag e kort maken lång funkar frogen över förväntan
  • oOrosamarängerOo
    Jesspeach skrev 2008-12-15 21:26:22 följande:
    hej!fungerar bugaboos egna ståbräda även till bee?tack på förhand
    Nope, funkar inte!
  • Jolley

jule skrev 2008-12-15 21:39:44 följande:

Jolley skrev 2008-12-15 21:20:51 följande:
    har ingen cam bara frog å bee och helt ärligt så e jag inte sugen på ngn cam särskilt inte nu m strulande chassi, personligen gillar jag frogens chassi mer då jag tycker d e "renare" än camen d e inte så mkt pill på. å fastän jag e kort maken lång funkar frogen över förväntan
    Vad bra! Och du tycker att camens klädslar sitter bra (eller passar perfekt, kanske?) till Frogen?
    Jag är lite nervös över att köpa en Frog och sedan nytt tyg (cam) som sedan inte sitter bra...
    Men det funkar bra, alltså?
  • Senap
    medow skrev 2008-12-15 18:51:45 följande:
    Måste fråga er bugga ägare hur länge använder ni er vagn eller gjorde ?? sedan så undrar jag om någon har bild på en frog med en 2 - 3 åring i vagnen eller är det inte möjligt att ha vagnen så länge ?
    Jag har haft vagnen (Cam) hela vagnperioden. Sonen slutade dock åka vagn när han var 2½ år. Nu har vi mest Zappen när han är sjuk el. dyl. (fyller 3 år vid jul)
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16