• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Skulle ALDRIG ge 6000 för en utan liggdel.. är ungefär vad jag max skulle ge för en med Är svindyrt att köpa liggdel med madras löst.. är typ 1500 du får lägga ut där för det.. så max 5000.

I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • modestyclara

straw2008 skrev 2009-02-08 19:45:28 följande:

Liggdelstyget kostar 770 TROR jag, sen kostar madrassen 700 extra TROR jag. Vagn utan liggdel sjunker massor i pris,en del verkar tycka att det luktar stöld om man inte har kvitto o sen så sållarman ju bort väldigt många köpare om man inte har en komplett vagn, köp en liggdel på tradera o sälj vagnen komplett!
    sorry, missade madrassen *skäms*
  • myHappiness

Vad skulle ni ge för en bugaboo cameleon utan liggdel? Den ska vara med helt nytt chassi, beg sittdel och varukorg, med nytt toppset. Vad är lämpligt att ge?

Tacksam för tips.

• panzermensch

4500 max nytt chassi betyder ju inte garanti mm och även de nya verkar tendera att bråka ibland

myHappiness skrev 2009-02-08 20:51:24 följande:
    Vad skulle ni ge för en bugaboo cameleon utan liggdel? Den ska vara med helt nytt chassi, beg sittdel och varukorg, med nytt toppset. Vad är lämpligt att ge? Tacksam för tips.
  • myHappiness

panzermensch skrev 2009-02-08 20:53:53 följande:

4500 max nytt chassi betyder ju inte garanti mm och även de nya verkar tendera att bråka ibland
    Om man lägger till en liggdel i köpet då?

Obs ingen annons!

Vad ger man för en denimbugga komplett då?
  • panzermensch

6000 ger jag max för beggad bugga *snål*

myHappiness skrev 2009-02-08 20:57:20 följande:
    panzermensch skrev 2009-02-08 20:53:53 följande: Om man lägger till en liggdel i köpet då? Obs ingen annons! Vad ger man för en denimbugga komplett då?
  • hyperballad

såg en cam med grå bas o orange top...
    vi har beställt en grå bas o blå top, nu vet jag helt plötsligt inte om jag ska ta en orange istället...
    några synpunkter???

• Senap
    hyperballad skrev 2009-02-08 21:26:58 följande:
    såg en cam med grå bas o orange top... vi har beställt en grå bas o blå top, nu vet jag helt plötsligt inte om jag ska ta en orange istället... några synpunkter???
    Näe, jag gillar inte den nya orange alls. Fundersam
    My sugar is raw
  • modestyclara

hyperballad skrev 2009-02-08 21:26:58 följande:

såg en cam med grå bas o orange top...vi har beställt en grå bas o blå top, nu vet jag helt plötsligt inte om jag ska ta en orange istället...några synpunkter???
    Jag älskar går-blå kombon *dregel* Är inte särskillt förtjust i min orangea fleece-topp jag har, för aprikos tycker jag. Om du ångrar dig kan du ju alltid köpa ett nytt toppset...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16