• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

Reglar man måste ta del av + godkänna när man reggar sig!! Man glömmer ju ibland...
    Mamma TN skrev 2009-03-03 13:20:21 följande:

Sorry! Har ingen koll på sånt. Det var bara menat som en förfrågan.

Tack! Ja, jag såg det. Det är nog värt att köpa till en sån!
  • Suri
    LillaJag89 skrev 2009-03-03 13:29:43 följande:
    hur är bugaboo cameleon att köra på vintern utan snöhjul? menar om de är oplogat. är så sugen på att köpa en...
    Ingen vagn fungerar väl särskilt bra när det är oplogat. Man brukar få dra dem bakom sig. Jag har bugga utan snöhjul och det har fungerat bra för mig. Bor i stan där det oftast är plogat. Vagnen är så lätt så jag tycker inte det är några problem att ta sig igenom snö. Men vi har inte så mycket snö här.. Uppsala.
    Läs inte detta www.gutegirl.blogspot.com det är inte ok att hänga ut varandra på FL!!!
  • Stargirl
    LillaJag89 skrev 2009-03-03 13:29:43 följande:
    hur är bugaboo cameleon att köra på vintern utan snöhjul? menar om de är oplogat.är så sugen på att köpa en...
    Du kan ju köra med de stora hjulen först om det är mycket snö och låsa de små. Vända styret alltså. Vi kör utan snöhjul året runt och vi bor utanför sthlm. Har kört Bugga sedan 2004 tills barnen varit runt 3,5 år. Nu har vi en dotter på 2 år som åker Cameleon. Perfekt.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

PS man får inte skriva så att det "kan" uppfattas som en annons! Jag va lite otydlig tidigare...sorry
    Mamma TN skrev 2009-03-03 13:20:21 följande:

Sorry! Har ingen koll på sånt. Det var bara menat som en förfrågan.

Tack! Ja, jag såg det. Det är nog värt att köpa till en sån!
  • Lille Mammsen

Min UJ rullar på bra i snö om jag låser framhjulet!

Suri skrev 2009-03-03 13:32:25 följande:
    Ingen vagn fungerar väl särskilt bra när det är oplogat. Man brukar få dra dem bakom sig. Jag har bugga utan snöhjul och det har fungerat bra för mig. Bor i stan där det oftast är plogat. Vagnen är så lätt så jag tycker inte det är några problem att ta sig igenom snö. Men vi har inte så mycket snö här.. Uppsala.
  • Noiis

frågar här med, fick hem nytt chassi i dag som har blåa fläckar på sig typ bläck kanske.... provade att gnugga bort med diskmedel men hjälpte inte.. nån med snart tips på att få bort de?

• 3barnsmor35

Jag beställde min Cam förra veckan, är det ngt jag ska fråga om tillbehörsmässigt?
    Jag var lite stressad så jag bara la beställningen till ett biträde o betalde handpenningen.
    Måste erkänna att jag inte ens har koll på vad som ingår.... =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Noiis

mamma tn, jag kör på maclaren, jag tycker att den fungerar riktigt bra även offroad. självklart inte ultimal! och de skumpar ju en del, men den fungerar!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16