• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Suri
    Noas mamma skrev 2009-03-03 13:45:44 följande:
    frågar här med, fick hem nytt chassi i dag som har blåa fläckar på sig typ bläck kanske.... provade att gnugga bort med diskmedel men hjälpte inte.. nån med snart tips på att få bort de?
    Testa med olja.
    Babyvåtservetter?
    Läs inte detta www.gutegirl.blogspot.com det är inte ok att hänga ut varandra på FL!!!
  • Noiis

hannah74, testat och pappa testade med nåt dom använder på jobbet som ska ta bort alla sånna fläckar... händer nada! men tack för tipsen

suri, testade våtservetter först av allt. jag är lite som han pappan i mitt stora feta grekiska bröllop som tror att allt löser sig med fönsterputs, men jag använder våtservetter brukar ju funka på allt men inte på detta

fy attans vad tråkigt att ha fläckar på chassit. vågar ju inte heller försöka för mycket, känns som att chassit kommer frätas upp snart

• Miss Boring

Noas mamma skrev 2009-03-03 22:58:47 följande:

hannah74, testat och pappa testade med nåt dom använder på jobbet som ska ta bort alla sånna fläckar... händer nada! men tack för tipsensuri, testade våtservetter först av allt. jag är lite som han pappan i mitt stora feta grekiska bröllop som tror att allt löser sig med fönsterputs, men jag använder våtservetter brukar ju funka på allt men inte på detta fy attans vad tråkigt att ha fläckar på chassit. vågar ju inte heller försöka för mycket, känns som att chassit kommer frätas upp snart
    Testat med Vim/Jif? Ta pyttelite och precis bara på fläcken för det kan repa, men borde funka för då skavs det ju av...
  • Stargirl
    estrella81 skrev 2009-03-03 23:14:32 följande:
    ni som vrkar så beresta i buggavärlden, har ni provkört denna ? verkar som en rikigt bilig kopia..... www.blocket.se/vi/20341179.htm?ca=6_s
    Aldrig sett men säljaren verkar ha svårt att bli av med den trots väldigt billigt pris *s* undrar varför.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lina1

Sett många fina bilder på hemsydda sufletter nån som gjort det som kan tala om hur svårt det är?
    Är absolut ingen sömerska men gillar att sy gardiner kuddar osv. till min P&T sydde jag en sittdyna det är det ända i vagns tillbehör.
    Är så sugen på att testa men får vänta tills vagnen kommit iaf 17:40 igår fanns den i manchester terminalen så kanske finns den i sverige nu
    Nån som lagt ut mönster förresten?

• m med tre stjärnor

hur skickar kidzshop?
    Fick mail om att min vagn skickades igår kväll...
    Åker bort imorgn så jag undrar om jag får den idag?
    Och hur kommer den isåfall?

Mycket nyfiken!

• villemina
    Stargirl skrev 2009-03-04 08:19:02 följande:
    Aldrig sett men säljaren verkar ha svårt att bli av med den trots väldigt billigt pris *s* undrar varför.
    Det är ju den där "baobao"-vagnen.

Vilket namn, förresten...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16