• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Josan123
    Svar på #7470
    Kolla i gamla bildtrådar vet för nått år sedan var det en tjej som just hade den kombon. tror hon heter martina något som alias,

Kanske inte så roligt svar men jag vet att det finns bilder på det. För mig att det var snyggt
  • villemina

m med tre stjärnor skrev 2009-03-04 08:53:55 följande:

hur skickar kidzshop?Fick mail om att min vagn skickades igår kväll...Åker bort imorgn så jag undrar om jag får den idag?Och hur kommer den isåfall?Mycket nyfiken!
    De skickar med Schenker! Det finns Schenker-ombud lite överallt. Kommer till ditt närmaste ombud! Kan vara en ICA-butik eller liknande.
  • m med tre stjärnor
    Svar på #7479
    får jag sms då när en är här eller?
    Bor inte så jättelångt från ödeshög;)

Att man kan bli så otålig. Bebisen ligger ju i tryggt förvar imagen än på ett tag.
    Men det kunde ju vara roligt att fira sin sjuåriga mammadag med en barnvagn. Tycker det är alldeles för lite uppmärksamhet på mamman när barnet fyller år!
  • villemina

m med tre stjärnor skrev 2009-03-04 09:12:42 följande:

får jag sms då när en är här eller?Bor inte så jättelångt från ödeshög;)Att man kan bli så otålig. Bebisen ligger ju i tryggt förvar imagen än på ett tag.Men det kunde ju vara roligt att fira sin sjuåriga mammadag med en barnvagn. Tycker det är alldeles för lite uppmärksamhet på mamman när barnet fyller år!

Antingen får du ett sms, om de har ditt monilnummer, eller (om mobilnummer saknas) skickas det ut en aviseringslapp.
  • villemina
    villemina skrev 2009-03-04 09:21:37 följande:
    m med tre stjärnor skrev 2009-03-04 09:12:42 följande:
    Antingen får du ett sms, om de har ditt monilnummer, eller (om mobilnummer saknas) skickas det ut en aviseringslapp.
    SORRY för så kass stavning, skyller på bebisen i famnen!!
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-03-04 08:49:06 följande:
    Citon GUL va ju faktiskt fin! (Ej min....) www.blocket.se/vi/20478227.htm?ca=11_s
    Minns att Charlotte Perelli hade just den kombinationen för länge sedan Tycker oxå den är fin särskilt med sand bas. Jag hade grå bas med gul...Det var oxå rätt gulligt.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Miss Boring

Yes yes! Så har man lärt sig något nytt!!! Tror jag... Ni får gärna hjälpa mig att verifiera... Har ju retat mig på att min cam inte är så lättkörd *hehe* (och då har jag ändå ett knippe pansarvagnar här...) Men nu provade jag att byta till mina mer slitna hjul som följde med vagnen som "bra att ha i reserv" och oj vad jag tyckte den blev mer lättsvängd! De är ju lite lägre/nerslitna, kanske ändras tyngden på dem då vagnen lutar en halv cm framåt, inte vet jag? Eller kan det vara fel på mina andra hjul? Nån mer som vill testa, i buggavetenskapens namn :D ? Vore kul!

• oOrosamarängerOo
    JennnyT skrev 2009-03-04 09:40:35 följande:
    Yes yes! Så har man lärt sig något nytt!!! Tror jag... Ni får gärna hjälpa mig att verifiera... Har ju retat mig på att min cam inte är så lättkörd *hehe* (och då har jag ändå ett knippe pansarvagnar här...) Men nu provade jag att byta till mina mer slitna hjul som följde med vagnen som "bra att ha i reserv" och oj vad jag tyckte den blev mer lättsvängd! De är ju lite lägre/nerslitna, kanske ändras tyngden på dem då vagnen lutar en halv cm framåt, inte vet jag? Eller kan det vara fel på mina andra hjul? Nån mer som vill testa, i buggavetenskapens namn :D ? Vore kul!
    Är det inte så kanske att fjädringen är inställd i olika lägen på hjulen? Det skiljer ganska mycket tycker jag och blir mer "tungkörd" med lätt fjädring.
    ★♥snitt 22 april♥★
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16