• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • FruLidgren
    Svar på #7480
    Jag fick ett mail från schenker att mitt paket kommit!
    Elias 051026 Dante 081209
  • Noiis
    m med tre stjärnor skrev 2009-03-04 09:12:42 följande:
    får jag sms då när en är här eller?Bor inte så jättelångt från ödeshög;)Att man kan bli så otålig. Bebisen ligger ju i tryggt förvar imagen än på ett tag.Men det kunde ju vara roligt att fira sin sjuåriga mammadag med en barnvagn. Tycker det är alldeles för lite uppmärksamhet på mamman när barnet fyller år!
    Jag får mail när mina saker kommer från kidz skickas som sagt med schenker och tog för mig 2 dagar. men ¨maila dom och be om kollinummer så kan du gå in på schenkers hemsida och söka på vart den är. sen så skulle jag ringa närmaste ombud och fråga om vagnen har kommit. jag hämtade ut mitt chassi i går kl 10, men fick inte mailet från schenker förens 15.30 så det går inte så fort innan man får avierna heller så gå bort eller ring till närmasta ombud med lite tur så ligger den kanske där redan
  • Fröken Småland
    Josan123 skrev 2009-03-04 09:05:09 följande:
    Kolla i gamla bildtrådar vet för nått år sedan var det en tjej som just hade den kombon. tror hon heter martina något som alias,Kanske inte så roligt svar men jag vet att det finns bilder på det. För mig att det var snyggt
    Noas mamma skrev 2009-03-04 00:02:49 följande:
    grön top till brun bas? blir de snyggt?? älskar den gröna färgen nån som har bild kanske?
    Martina78 tänker Josan123 på men hon bytte namn, var det madebyinferno hon kallar sig nu? Hon har mycket riktigt brun/grön. Jag har nog brun bas med grön sommarsufflett och kanske grön åkpåse. Ger en hint om färgerna i alla fall
    Nytt namn - samma gamla gris
  • oOrosamarängerOo
    Fröken Småland skrev 2009-03-04 09:50:32 följande:
    Martina78 tänker Josan123 på men hon bytte namn, var det madebyinferno hon kallar sig nu? Hon har mycket riktigt brun/grön. Jag har nog brun bas med grön sommarsufflett och kanske grön åkpåse. Ger en hint om färgerna i alla fall
    Har nog?? Har du inte koll på vilka färger du har
    ★♥snitt 22 april♥★
  • Noiis

oooh då ska jag kolla in dom! annars får du jätte gärna lägga in en bild på grön suflett och åkpåse om du har bild på det! tack!

Nu ligger min "smurf" bee i det skades bildtråd så nu kan ni se hur den ser ut oxå så kanske ni kan komma på va de e oxå

• Miss Boring
    SooJuicy skrev 2009-03-04 09:45:49 följande:
    Är det inte så kanske att fjädringen är inställd i olika lägen på hjulen? Det skiljer ganska mycket tycker jag och blir mer "tungkörd" med lätt fjädring.
    Nä, det är samma! Annars blir det ju som att jämföra äpplen och päron :)
  • Miss Boring

Kanske blir ännu bättre med Frog/Geckohjul då? Kan man fortfarande köpa det billigt nånstans?

• modestyclara

Noas mamma skrev 2009-03-03 22:58:47 följande:

hannah74, testat och pappa testade med nåt dom använder på jobbet som ska ta bort alla sånna fläckar... händer nada! men tack för tipsensuri, testade våtservetter först av allt. jag är lite som han pappan i mitt stora feta grekiska bröllop som tror att allt löser sig med fönsterputs, men jag använder våtservetter brukar ju funka på allt men inte på detta fy attans vad tråkigt att ha fläckar på chassit. vågar ju inte heller försöka för mycket, känns som att chassit kommer frätas upp snart
    Kan du inte ta kort på fläckarna och kontakta affären?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16