• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    LillaJag89 skrev 2009-03-03 13:58:53 följande:
    vart rekommenderar ni att man köper? babytrader verkar billigast, eller?
    Kolla valutakurserna. Senast jag kollade var det billigast att beställa från England.
    My sugar is raw
  • Noiis

lilla jag89, jag tycker att vagnen funkat kalas bra, sen är det ju inte såååå lång stund man har snö iallafall inte här i sthlm. men om man kan ha användning av snöhjulen vid andra tillfällern, som jag tex som kommer ha sonen och buggan ute i skärgården i sommar där man inte ens vet vad asfalt är så tror och hoppas jag att vinterhjulen är värda sina pengar. men jag avvaktar tills efter vintern och hoppas på att fynda beg. för just nu tycker jag inte att jag är i behov av dom. förutom när jag går igenomparken när det är isgata och spårigt i isen. då fastnar hjulen hela tiden men det är bara dom få korta stunderna som jag önskar mig snöhjul!

• 3barnsmor35

Shoegirl, hilfe...

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Hannah74

www.pramworld.co.uk/

Vi köpte härifrån, de var väldigt trevliga och tillmötesgående. Tror de fortfarande har bäst pris i england.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • modestyclara
    3barnsmor35 skrev 2009-03-03 13:54:32 följande:
    Jag beställde min Cam förra veckan, är det ngt jag ska fråga om tillbehörsmässigt?Jag var lite stressad så jag bara la beställningen till ett biträde o betalde handpenningen.Måste erkänna att jag inte ens har koll på vad som ingår.... =)
    Ingår gör myggnät och regnskydd utöver liggdel, sittdel, varukorg och toppklädsel såklart...

Du kanske vill ha en åkpåse? Eller vinterhjul/terränghjul... Men det går ju att komplettera med när man vill...
  • 3barnsmor35

Det enda jag kom på att fråga var om jag fick punkteringsfria hjul, och det var det *thg*
    Jag ska ha i juni, så jag avvaktar med åkpåse. Tack för hjälpen! =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Senap
    3barnsmor35 skrev 2009-03-03 14:03:53 följande:
    Shoegirl, hilfe...
    Was möchten Sie hilfe mit?

Tillbehör gillar jag: Mugghållare, åkpåse och parasollet.
    Ingår: Bugaboo.com under what you get.
    My sugar is raw
  • 3barnsmor35

Vad kostar adapter till bilstol? Hittar inte det i bloggen...

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16