• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Bellbox
    Noas mamma skrev 2009-03-04 11:01:38 följande:
    mm inga dåliga fläckar, har pratat med butiken och får väl ett nytt chassi
    Men det kanske är det senaste
    Slår vad om att en del city-mammor skulle dra till Panduro direkt & inhandla färg och skvätta på lite
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan född 08ღ ♥ ღ MA 0902 ♥.?°´¯)
  • Senap
    Bellbox skrev 2009-03-04 11:02:42 följande:
    Men det kanske är det senaste Slår vad om att en del city-mammor skulle dra till Panduro direkt & inhandla färg och skvätta på lite
    Som city-mamma säger jag No Way!
    De där fläckarna hade jag klagat på.
    My sugar is raw
  • Lille Mammsen
    Svar på #7499
    Men hjälp...va ju inge smååå fläckar precis....näpp,skulle ha skickat bilder till Bugaboo o frågat om dom bruckar skicka chassin me läckar/färg som inte går bort! Typ vad dom tycker du ska försöka med för någo "mirakel" medel?
  • modestyclara
    Men det kanske är det senaste Slår vad om att en del city-mammor skulle dra till Panduro direkt & inhandla färg och skvätta på lite
    *kommer in med andan i halsen efter att ha varit på panduro*

Har jag missat nåt?
  • tulle17
    Svar på #7462
    Tvål ull, svinto.Brukar ta bort det mesta.Har själv kört det på många fläckar!Just på barnvagns chassin.Repar inte.
  • Noiis
    modestyclara skrev 2009-03-04 11:04:27 följande:
    *kommer in med andan i halsen efter att ha varit på panduro*Har jag missat nåt?
    asg
    Ja men herre gud det är kanske ett limited edt, chassi jag fått visst är jag liiiite cool??
    Lille Mammsen skrev 2009-03-04 11:03:53 följande:
    Men hjälp...va ju inge smååå fläckar precis....näpp,skulle ha skickat bilder till Bugaboo o frågat om dom bruckar skicka chassin me läckar/färg som inte går bort! Typ vad dom tycker du ska försöka med för någo "mirakel" medel?
    Kidzshop skulle maila bilderna vidare till dom och fråga vad jag ska få för komp
  • Fröken Småland
    Noas mamma skrev 2009-03-04 10:06:10 följande:
    hittade inga bilder på grön och brun på dom signaturerna men tack iallafall
    Har lagt in bilder på grön/bruna kombinationer i bildtråden
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Noiis
    tulle17 skrev 2009-03-04 11:05:20 följande:
    Tvål ull, svinto.Brukar ta bort det mesta.Har själv kört det på många fläckar!Just på barnvagns chassin.Repar inte.
    repar inte svinto??? i skolan fick vi aldrig använda svinto på aluminium just för att de repar...
  • modestyclara

Noas mamma skrev 2009-03-04 11:08:47 följande:

asg

Ja men herre gud det är kanske ett limited edt, chassi jag fått visst är jag liiiite cool??

Kidzshop skulle maila bilderna vidare till dom och fråga vad jag ska få för komp
    Jag föreslår en frog
  • Miss Boring

Noas mamma skrev 2009-03-04 11:10:01 följande:

repar inte svinto??? i skolan fick vi aldrig använda svinto på aluminium just för att de repar...
    Jo, borde repa värre än Jif... Funkar kanske på lackade chassin, men tror inte buggans är lackat? Fråga i cykelaffär annars, de vet nog, en del fina cyklar är väl i ren alu?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16