• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara
    Lina1 skrev 2009-03-04 08:51:16 följande:
    Sett många fina bilder på hemsydda sufletter nån som gjort det som kan tala om hur svårt det är?Är absolut ingen sömerska men gillar att sy gardiner kuddar osv. till min P&T sydde jag en sittdyna det är det ända i vagns tillbehör.Är så sugen på att testa men får vänta tills vagnen kommit iaf 17:40 igår fanns den i manchester terminalen så kanske finns den i sverige nu Nån som lagt ut mönster förresten?
    Kolla med mamma på vift. Hon har ju en syblogg....
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-03-04 10:33:20 följande:
    Smurf?? Bee? Va har du hittat på nu?
    hahaha nää inte riktigt, fick ett nytt chassi igår som va blått asg. kolla i de skadades bildtråd
  • modestyclara
    JennnyT skrev 2009-03-04 09:40:35 följande:
    Yes yes! Så har man lärt sig något nytt!!! Tror jag... Ni får gärna hjälpa mig att verifiera... Har ju retat mig på att min cam inte är så lättkörd *hehe* (och då har jag ändå ett knippe pansarvagnar här...) Men nu provade jag att byta till mina mer slitna hjul som följde med vagnen som "bra att ha i reserv" och oj vad jag tyckte den blev mer lättsvängd! De är ju lite lägre/nerslitna, kanske ändras tyngden på dem då vagnen lutar en halv cm framåt, inte vet jag? Eller kan det vara fel på mina andra hjul? Nån mer som vill testa, i buggavetenskapens namn :D ? Vore kul!
    Eller så behöver du smörja hjulen lite alt. ta bort hår och skräp?
  • modestyclara

Noas mamma skrev 2009-03-04 10:34:30 följande:

hahaha nää inte riktigt, fick ett nytt chassi igår som va blått asg. kolla i de skadades bildtråd
    Nämen. Inga små fläckar direkt! Hör med affären så där ska det ju inte se ut!
  • Fröken Småland
    SooJuicy skrev 2009-03-04 09:59:02 följande:
    Har nog?? Har du inte koll på vilka färger du har
    Har nog bild skulle det stå 
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Hannah74
    Noas mamma skrev 2009-03-04 10:34:30 följande:
    Vadå skadades bildtråd? Vart finns den?
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Hannah74

Tackar.
    Det var inte dåliga fläckar!! Stora ju..

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16