• Anonym (mamman)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

jag och min familj hann bo i samhället och våran nya lägenhet i Åtvidaberg drygt en vecka.
    jag stod och packade upp kartonger när min son kommer in gråtande och berättar att han blivit slagen av en tant efter att han varit i hennes trappuppgång och lekt med en ny kompis han hittat samma dag, han hade en bula i huvet och var öm över ryggen och benet, jag plåstrar om min son och går sedan bort till tanten och ska kolla va det va frågan om, tanten var väldigt ilsken och tykte att hon gjort rätt som slagit min son för att att var i trappen, hon skulle kunna göra det igen sa hon!
    jag gick hem och pratade med sonen igen, jag bestämde mig för att göra en anmälan.

efter det har vi haft ett helvete, insamlingar har gjorts till tanten för att betala böterna som hon vart dömd till av tingsrätten för misshandel på min son ( vi var inte på rätten, vi var utomlands då klarade inte pressen! ), tanten hyllas som en hjälte för att hon slagit honom, står nästan i tidningen var dag, och nu senast hade hon fått julkort från hela sverige..... medans vi får lappar uppsatta i trappen om att sonen och familjen ska försvinna från åtvidaberg, hotbrev i brevlådan, sönder skurna däck på bilen, spottloskor på ytterdörren osv. osv. jag bryter i hop snart vad ska jag ta mig till????????? vi mår jätte dåligt! Måste nog flytta för vi pallar inte mer......... HJÄLP!!!!

länkar till några tidnings artiklar

nyhetskanalen.se/1.719362/2008/11/13/tant_slog_nioaring_far_beloning

archive.corren.se/archive/2008/11/11/jyxzlb4g9h4u1c0.xml

archive.corren.se/archive/2008/11/12/jz0cvur5r718dzl.xml

archive.corren.se/archive/2008/10/1/jww2ffx7l7imr6v.xml

archive.corren.se/archive/2008/11/21/jzg3wkaw53qlg6y.xml

www.corren.se/archive/2008/12/19/k0w93uumagbxb9k.xml

archive.corren.se/sok/%E4pp&search=S%F6k

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-22 15:18
    vill tacka alla som stöttar

anser inte att jag har något att skämmas för så jag röjer min identitet.

Kramar pojkens mamma Sandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-12 22:10
    Efter mycket tänkande gick jag med på en interljuv av tidningen, den kan ni läsa här.

www.corren.se/archive/2009/1/2/k1kowhzztawak2c.xml

• Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
  • Anonym (aga = fel)

Och flashback är bara skit, ett tillhåll för diverse skumma och udda åsikter.

• Mrcookiepants

Anonym (aga = fel) skrev 2008-12-23 17:18:27 följande:

Och flashback är bara skit, ett tillhåll för diverse skumma och udda åsikter.
    Det där var väl bara onödigt?

Ska jag vara lika fördomsfull som du så slänger jag ur mig kommentaren att inte någon på hela det här forumet är kapabel att stava simpla ord. Vilket skrämmer mig med tanke på medelåldern här inne.
  • Censur

Vad i helvete!!!
    Vad är det för jävla idioter (på ren svenska) är det som bor där?
    Samla in pengar till en gammal hagga som slår andras barn?
    Kan man inte tolerera att det låter runt omkring så ska nman inte bo i ett hyreshus.

How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • TBS

Anonym (aga = fel) skrev 2008-12-23 17:17:08 följande:

Kerstin visade ingen ånger över att ha slagit ett barn och skulle göra det igen enligt egen utsago. Nej hon ska inte hyllas, hon ska bespottas som den barnmisshandlare hon är! Bara för att aga var tillåtet när hon var barn kan hon inte låta bli att acceptera att det inte är det längre, av mycket bra skäl.
    Det tål att sägas om och om igen...
  • Censur
    AnnAhl93 skrev 2008-12-23 16:56:44 följande:
    TBS skrev 2008-12-23 16:46:33 följande: Jag tror att vi ser det så olika på grund av vår egen uppväxt. Du verkar ha haft en jobbig uppväxt, föräldrar som inte bryr sig och som inte kunde lära dig rätt och fel. Du verkar ha varit ett barn som planerade dina trakasserier mot andra medmänniskor. Jag däremot hade föräldrar som lärde mig hur saker och ting fungerade i världen och därför har jag ett klart rimligare synsätt till det hela.
    barn som har bra föräldrar anser inte att det är OK med barnaga. Vad är det för resonemang?
    Jag har aldrig trakasserat någon... men att slå ett barn för att han sprungit i trappan. ÄR det ok?
    Absolut inte!
  • Anonym

alla som håller med kerstin att hon gjorde rätt osv ni är inte friska för fem jävla öre!
    ni kanske är som henne? En barnmisshandlare???
    Är våld okej? NEJ!!!

• Censur
    Anonym skrev 2008-12-23 17:33:23 följande:
    alla som håller med kerstin att hon gjorde rätt osv ni är inte friska för fem jävla öre!ni kanske är som henne? En barnmisshandlare???Är våld okej? NEJ!!!
    Jo, våld kan vara ok. ¨
    Kärringen skulle kanske vilja smaka på sin egen käpp?
    What goes around comes around....
    Barnmisshandlare förtjänar alla stryk!
  • Anonym

Censur skrev 2008-12-23 17:34:44 följande:

Jo, våld kan vara ok. ¨Kärringen skulle kanske vilja smaka på sin egen käpp? What goes around comes around....Barnmisshandlare förtjänar alla stryk!
    jo sånna som själv misshandlar andra förtjänar lika mycket tillbaka!
    Kärringen borde få smaka på sin egna käpp!
    Och ärligt talat hoppas jag inte att dom i den här tråden som håller med kerstin har egna barn! STACKARS barn säger jag då!
  • Censur
    Anonym skrev 2008-12-23 17:36:35 följande:
    Censur skrev 2008-12-23 17:34:44 följande: jo sånna som själv misshandlar andra förtjänar lika mycket tillbaka!Kärringen borde få smaka på sin egna käpp!Och ärligt talat hoppas jag inte att dom i den här tråden som håller med kerstin har egna barn! STACKARS barn säger jag då!
    Absolut. Skulle det varit mitt barn som blivit slagen av en elak jävla hagga så skulle jag LÄTT göra samma sak tillbaka och GLATT betalat 2000.-
  • Ebbaspappa

Censur skrev 2008-12-23 17:28:21 följande:

barn som har bra föräldrar anser inte att det är OK med barnaga. Vad är det för resonemang? Jag har aldrig trakasserat någon... men att slå ett barn för att han sprungit i trappan. ÄR det ok? Absolut inte!
    Nu får du fan släppa julglöggen och sätta dig in i saker. Läs på innan du slänger dig in i en diskussion.
    Vart har du läst att ungarna bara "sprang" i trappen?
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!