• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Fast jag kan faktiskt vara mig själv också, alltså alla sidor jag har är ju mig själv men ibland kan jag bli neutral och lugn. Det är liksom jag "hemma" och sedan finns det en mer sprallig och en mer tyst Jenny.

• Camellis
    Jen ny skrev 2009-02-05 15:21:45 följande:
    Fast jag kan faktiskt vara mig själv också, alltså alla sidor jag har är ju mig själv men ibland kan jag bli neutral och lugn. Det är liksom jag "hemma" och sedan finns det en mer sprallig och en mer tyst Jenny.
    Jo, fast då är man ju oftast inte nervös eller så självmedveten som man blir när man träffar nya människor (eller människor man inte känner så bra). När jag hämtar på dagis, t.ex. är jag den där tysta, lite reserverade personen. Jag pratar med personalen naturligtvis, men jag är inte spralliga, skoj-Camilla. Men när jag t.ex. är i den där affären där jag brukar fynda ( ), då är jag skitfyndiga, skojfriska Camilla som inte kan säga en enda seriös mening. Beror nog helt på hur personerna jag möter är. Är de seriösa blir jag tyst och är de framåt och glada blir jag crazy.  
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • parantesen80

Precis så är jag med!
    Jag tror att det är det som gör att jag går ihop med de flesta, eftersom jag anpassar mig efter hur dom är? Hmm.. lät som en riktig kappvändare, men DET är jag nog inte. Brukar ha svårt att hålla tyst om vad jag tycker, samtidigt som jag inte dömer folk med andra åsikter. Tycker att det är roligare att prata med folk som tycker annorlunda, då kan man ju lättare lära sig nåt nytt

• Camellis
    parantesen80 skrev 2009-02-05 15:39:44 följande:
    Precis så är jag med!Jag tror att det är det som gör att jag går ihop med de flesta, eftersom jag anpassar mig efter hur dom är? Hmm.. lät som en riktig kappvändare, men DET är jag nog inte. Brukar ha svårt att hålla tyst om vad jag tycker, samtidigt som jag inte dömer folk med andra åsikter. Tycker att det är roligare att prata med folk som tycker annorlunda, då kan man ju lättare lära sig nåt nytt
    Nej, kappvändare behöver man inte vara för det. Bara väldigt "inkännande".
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-02-05 15:26:15 följande:
    Jo, fast då är man ju oftast inte nervös eller så självmedveten som man blir när man träffar nya människor (eller människor man inte känner så bra). När jag hämtar på dagis, t.ex. är jag den där tysta, lite reserverade personen. Jag pratar med personalen naturligtvis, men jag är inte spralliga, skoj-Camilla. Men när jag t.ex. är i den där affären där jag brukar fynda ( ), då är jag skitfyndiga, skojfriska Camilla som inte kan säga en enda seriös mening. Beror nog helt på hur personerna jag möter är. Är de seriösa blir jag tyst och är de framåt och glada blir jag crazy.  
    Jo, det är sant. Jag blir också tystlåten när jag hämtar på dagis. Blir tokig över att jag inte kan slappna av eller säga något litet som jag kanske funderar på men som kanske egentligen inte är så viktigt. Bara att fråga men jag "vågar" inte. Fega Jenny...

Ja, det har ju självklart med hur personen man träffar är.
    Jag är också väldigt så att jag säger oftast vad jag tycker och är inte den som håller munnen om jag får chansen. Oftast. Ha ha.
  • Vildkorn

Ähh... jag är inte heller så rolig IRL. Så länge jag inte har sprit i kroppen då. För då tycker iaf jag att jag är den roligaste i världen.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Evve81

Jag skriver under på era personligheter med Tror att vi ALLA är lite nervösa. Vet dock inte om det itne är så att jag är mest nervös för resan ensam med bebis......

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • högbergarna

Knäpp!?? JAG??!! JAAA! Folk brukar tro jag är full när jag är nykter! Dock är jag faktiskt lite blyg. Fast ingen brukar tro mig!

• första

Ha ha. Tänk om vi sitter där som tystar muppar medans barnen stojar kring våra benen. Kanske tur att vi har barnen med så att vi kan prata om dom ivarje fall. Och vädret...

Svar på tråden Trådträff Mars 09