• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-02-04 10:48:59 följande:
    Ha ha! Vi får köra namnsånger i det oändliga tills det sitter! jag kan flera stycken!
    Där kan vi snacka om mupp-varning.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-02-04 10:50:36 följande:
    Och så de två sambosarna som ska med också då. Hedebris sambo (eller make då ) heter ju Björn. Ja, jag är rätt stolt över att jag minns det! Men vad heter Tjohannas sambo tro?? (ch då också make va? )
    Det vet jag faktiskt inte heller. Men hon kanske kan skvallra nästa gång hon loggar in?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-02-04 10:50:52 följande:
    Där kan vi snacka om mupp-varning.
    Jamen vi kan skylla på barnen! DE tycker att det är roligt! Och behöver lära sig namnen liksom..........
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-02-04 10:59:52 följande:
    Jamen vi kan skylla på barnen! DE tycker att det är roligt! Och behöver lära sig namnen liksom..........
    Jo för alla kommer prata flytande då och 15-20 olika "mamma" kan ju bli lätt förvirrande.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Hedebris

hehe... sofie hon är här... jenny hon är här åååhh vad roligt att johanna hon är här! På förskolan går Helena varendaste dag åhh vad roligt att Karolina är här :D

• Camellis
    Hedebris skrev 2009-02-04 11:15:46 följande:
    hehe... sofie hon är här... jenny hon är här åååhh vad roligt att johanna hon är här! På förskolan går Helena varendaste dag åhh vad roligt att Karolina är här :D
    Den var ny, den kan inte jag! Jag kan dock den här som bör gå hem: "skruttenluttenli skruttenluttenli vad heeeeter du? Sofiiiiiie sofiiiiiie, det heter det du, wow wow wow..." och så allt från början igen! Sjunges med fördel med lite svengelskt uttal (vår ÖF-ledare är från England).
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-02-04 11:01:02 följande:
    Jo för alla kommer prata flytande då och 15-20 olika "mamma" kan ju bli lätt förvirrande.
    Jamenvisst!
  • Kicko

Jag kan ta på mig att göra namnskyltar till allihopa om ni vill. fina scrappade sådana fast Sofia och Evelina vill kanske göra sina egna vet ja eller hjälpa mig göra de andras med.
    är det fler som scrappar här?
    Jennie du behöäver inte använda den mer än hela lördagen

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-02-04 13:36:46 följande:
    Den var ny, den kan inte jag! Jag kan dock den här som bör gå hem: "skruttenluttenli skruttenluttenli vad heeeeter du? Sofiiiiiie sofiiiiiie, det heter det du, wow wow wow..." och så allt från början igen! Sjunges med fördel med lite svengelskt uttal (vår ÖF-ledare är från England).
    Den sjunger vi också på ÖF. Enya gillar den så jag får köra egen variant hemma... med Eeeenyyyaaaa, Eeeenyyyaaaa (och maaaammmaaaa, maaaammmaaaa) för att hon ska bli glad ibland.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-02-04 15:25:59 följande:
    Jag kan ta på mig att göra namnskyltar till allihopa om ni vill. fina scrappade sådana fast Sofia och Evelina vill kanske göra sina egna vet ja eller hjälpa mig göra de andras med. är det fler som scrappar här? Jennie du behöäver inte använda den mer än hela lördagen
    Jag har en muppskylt jag ibland är tvingad att använda på jobbet. Kostade säkert massor att göra men jag hatar att ha sånt på mig. Känner mig som ett Jehovas Vittne.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09