• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Brooks

Junibacken är ju fint och trevligt när det inte är något folk där. Men på en helg?! Då skjuter jag nästan hellre mig själv i foten! Dyrt så in i bomben är det dessutom...

Lekland är som vi tidigare konstaterat ganska överfulla och stojiga på helgerna också, och kostar en slant och är lite knepiga att ta sig till om vi alla ska åka dit på en gång med våra 15 barnvagnar.
    Jag röstar på att vi hoppas på bra väder så vi kan vara ute i det fria, frågan är om vi ska försöka möta upp efter lunch, för ska vi alla äta lucnh ute tillsammans så har vi ytterligare ett problem. Vi lär liksom inte vara ensamma på stan plus att det inte finns något ställe som kommer kunna få in alla oss  samtidigt.
    Är det dåligt väder har vi ett annat problem, men jag inbillar mig att vi kanske kan vara på vandrarhemmet då? Något annat ställe vet faktiskt inte jag. Alla barnanpassade ställen blir ju invaderade på helgerna eftersom folk inte har vett att hitta på något bättre
  • första

Jag som inte skall sova över (eller dricker kaffe) och som bor i Stockholm och därmed inte har något direkt shopping behov skulle gärna vilja ha ett litet schema för när det är tänkt att vi skall umgås på lördagen...
    Låter som om det blir efter lunch. Så sover iofs Elsa men det hindrar ju inte mig att från att umgås.
    Men det är ju ett tag kvar.

Jag tycker junibacken är för större barn. Och det kostar ju oxå pengar.

• Jen ny

Okej, ni som vill träffas efter lunch får väl göra det.

Jag och Camellis får väl strosa runt i Stockholm själva då? Antar att vi inte får vara på vandrarhemmet innan vi checkar in?
    Kanske att sydarna hänger på oss då eller är ni morgontrötta?

• MariaK
    Jen ny skrev 2009-02-18 08:59:31 följande:
    Okej, ni som vill träffas efter lunch får väl göra det. Jag och Camellis får väl strosa runt i Stockholm själva då? Antar att vi inte får vara på vandrarhemmet innan vi checkar in?Kanske att sydarna hänger på oss då eller är ni morgontrötta?
    ha ha ha morgontrötta med alla barnen.......... nedå vi hänger nog på
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • första

Ang efter lunch så kändes det som om ni ville shoppa på fm.

• Evve81

hur många är det som vill shoppa då?

Jag vill som sagt gärna gå på Åhléns ev NK om byxorna inte finns men jag måste inte shoppa om inte ni andra vill det....

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • högbergarna

Jag måste rösta för att det ska finnas stolar där vi ska träffas ialllafall! Mina fogar klarar inte att sitta på golvet. Ni skulle se mig just nu. Kan knappt gå igen! Så himla trist!!

• Såphia

Jag vill gärna strosa i affärer och shoppa. Hoppas plånboken tillåter lite härlig shopping. Sen lunch såklart och det klämmer jag gärna på nått hamburgerhak för hu så dyr maten är i centrala Sthlm!! Är det sen fint väder kan vi väl samlas i nån park? Sen handla maten till kvällen och sen till vandrarhemmet. Eller?

• helhed

Jag kommer ju inte till Stockholm förrän strax innan tolv på lördagen, så mötas någonstans centralt efter lunch låter bra för min del. (Fast undrar om jag gbehöver lämna väskor på vandrarhemmet först? Hur gör ni andra som kommer på lördagen? Släpar med dem eller lämnar dem någonstans?)

Jag shoppar också gärna, men har ju en hel del tid för det på söndagen, så ni andra kan ju gå på lördag förmiddag. Någon kanske följer med mig och shoppar på söndagen med?

• högbergarna

Haha vilken syn jag har framför mig! Hur vi alla med barnvagnar ska ta oss in i en liten butik!! Haha! Vi får nog gå in i omgångar!

Jag har nu inte kollat biljetten men jag kommer runt kl 11 någonstans tror jag. På lördagen alltså. Jag vill helst lämna av väskorna på vandrarhemet. Annars får jag låsa in dom i en box på centralen. Släpar inte med mig dom!

Park går fint om det finns vuxensittplatser för min del. Eftersom jag inte kan stå superlänge o inte kan sitta på marken. Tyvärr.

Ska bara bli rik oxå!! Så jag har råd med ngn slags shopping kanske. Just nu har jag inte ens pengarna till vandrarhemmet så jag måste spara till det allra först!

Svar på tråden Trådträff Mars 09