• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-02-06 11:33:36 följande:
    Det är det som är det bästa med småbarn. Man har alltid nått att säga till varandra ang. barnen. De är riktiga "diskussionsöppnare"
    Annars kan vi sitta och diskutera vilka vinsorter som är bäst till kvällen.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Brooks

Jag tycker att det ska bli jättekul!
    Jag är nog precis som ni andra, ibland får man säga åt mig att lugna ner mig och ibland sitter jag och kolar in läget snällt och fint

• Kicko
    Camellis skrev 2009-02-05 08:16:58 följande:
    Jag har också en "fin" namnskylt på jobbet. Första dagen jag fick den satte jag på mig den på en gång och gick runt där på jobbet och gick. Tror ni jag blev nå generad när jag insåg att INGEN annan än jag hade på sig någon namnskylt, för de där skyltarna är till för om vi är med på mässor eller tar emot besökare o.d. INTE för att använda dagligen på jobbet.  Jag tyckte väl att folk tittade lite konstigt på den där skylten!
    Du är go du.
    Jag har också namnskyll på jobb som jag kan ha på mig. dock inte i guld så rika är inte vården den är i vit och blå plast.

Tjohanna då blir det Orvar

Tror inte vi blir så tysta direkt.
    Ska bli så himla kul att träffas.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • högbergarna

Jag kom på att jag har ett svettband från när jag va liten med mitt namn på. Kan ju jag ha då.. Så ser man namnet i pannan på mig! Samtidigt får jag en snygg tennisfrisyr!! Skrattande

• Jen ny

högbergarna skrev 2009-02-07 09:55:10 följande:

Jag kom på att jag har ett svettband från när jag va liten med mitt namn på. Kan ju jag ha då.. Så ser man namnet i pannan på mig! Samtidigt får jag en snygg tennisfrisyr!!
    Det är ju modernt att ha ett sådant litet band runt huvudet nu... Ha ha.
  • Kicko

ingen som har en gammal toppluva med namn

• högbergarna
    Jen ny skrev 2009-02-07 10:31:05 följande:
    högbergarna skrev 2009-02-07 09:55:10 följande: Det är ju modernt att ha ett sådant litet band runt huvudet nu... Ha ha.
    Inte modernt på mig!! Ser bara muppigt ut! :) Fast det gör det på vem som helst iofs tycker jag!
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-02-07 13:37:41 följande:
    björn har en som det står bamse på :)
    då får han ha den på sig
Svar på tråden Trådträff Mars 09