• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • sthlmfilur

jag heter sara..
    japp.. kommer alla på fredagen och vi ses alla på lördagen eller hur är det tänkt??

• Vildkorn
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 

Lycklig 77 (Maria)- Milo, Moa
    Hedebris (Sofie)- Noah, Björn och Julia
    Vildkorn (Jennie)- Enya
    S o F (Sophia)- Vincent
    Jen ny (Jenny)- Lilly
    Linjo985 (Linda)- Liv
    Camellis (Camilla)- Ellen
    Kickoman (Helena)- Jonathan
    Aesi (Anne)- Ida
    Prommis (Evelina)- Agaton
    Hehe (Helén)- Arvid
    högbergarna (Karolina)- Knut
    sthlmfilur (Sara)- Emiliya
    tjohanna (Johanna)- Troy och sambo
    smultron smulan (Gittan)- Josefin
    första (Birgitta)- Elsa
    Stiäärna (Stina)- Rebecka

Så nu är det klart!
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    sthlmfilur skrev 2009-02-04 17:22:51 följande:
    jag heter sara..japp.. kommer alla på fredagen och vi ses alla på lördagen eller hur är det tänkt??
    Vissa kommer sent på fredagkväll. Resten kommer på lördag förmiddag/lunch.
    Så vi ska ses alla på lördagen är det sagt iaf.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Kicko
    Vildkorn skrev 2009-02-04 15:27:28 följande:
    Jag har en muppskylt jag ibland är tvingad att använda på jobbet. Kostade säkert massor att göra men jag hatar att ha sånt på mig. Känner mig som ett Jehovas Vittne.
    naaa inte tillhör du väll dem

trevligt at vi blir så många på träffen
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Camellis
    Såphia skrev 2009-02-05 07:04:50 följande:
    Jag har alltid en fin guldig namnskylt på jobb, med krona och titel och annat trams. Hade väl räckt med namn?
    Jag har också en "fin" namnskylt på jobbet. Första dagen jag fick den satte jag på mig den på en gång och gick runt där på jobbet och gick. Tror ni jag blev nå generad när jag insåg att INGEN annan än jag hade på sig någon namnskylt, för de där skyltarna är till för om vi är med på mässor eller tar emot besökare o.d. INTE för att använda dagligen på jobbet. Generad Jag tyckte väl att folk tittade lite konstigt på den där skylten!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • helhed

Jag har också en fin guldig namnskylt, men den använder jag enbart de första veckorna när vi har en massa nya elever eller på föräldramötet e.d.

Förresten har jag inte sett till den sedan jag kom tillbaka, så den kanske är borta

• parantesen80

Hej... hinner inte vara inne så mycket numera...
    Men såg att ni funderade på min sambos namn, så jag kan ju meddela att det är Oskar. Så att ni hinner träna in det Nu fick jag nästan lust att ange något annat namn, typ Orvar
    Orvar är förövrigt han som gör alla bus och dumheter här hemma Alltså mina barns Molgan...
    ..Såå ni KAN ju kalla honom det

Jag har börjat bli nervös nu, även om jag inte hinner tänka på det så mycket.... Men jag är nog lite folkskygg har jag kommit fram till Numera ser jag ju inte folk förutom på boxningen och när jag hämtar barnen på förskolan(alltså samma människor), hur ska jag hantera alla nya ansikten? Så jag röstar på namnskyltar med ALL information på Fast iof har jag ju så dålig syn att jag inte känner igen folk som jag borde känna igen, så en informationstext med livshistorian kanske bara skulle förvärra erat intryck av mig Ett "russinfejs" som stirrar på er...

• Camellis
    parantesen80 skrev 2009-02-05 13:17:21 följande:
    Hej... hinner inte vara inne så mycket numera...Men såg att ni funderade på min sambos namn, så jag kan ju meddela att det är Oskar. Så att ni hinner träna in det Nu fick jag nästan lust att ange något annat namn, typ Orvar Orvar är förövrigt han som gör alla bus och dumheter här hemma Alltså mina barns Molgan.....Såå ni KAN ju kalla honom det Jag har börjat bli nervös nu, även om jag inte hinner tänka på det så mycket.... Men jag är nog lite folkskygg har jag kommit fram till Numera ser jag ju inte folk förutom på boxningen och när jag hämtar barnen på förskolan(alltså samma människor), hur ska jag hantera alla nya ansikten? Så jag röstar på namnskyltar med ALL information på Fast iof har jag ju så dålig syn att jag inte känner igen folk som jag borde känna igen, så en informationstext med livshistorian kanske bara skulle förvärra erat intryck av mig Ett "russinfejs" som stirrar på er...
    Ha ha! Jag är likadan - alltså ser dåligt - så då skulle vi vara minst två russinfejs då. Sen är jag lite folkskygg också, och försöker förtränga in i det längsta att det är så pass olikt mig att göra nåt sånt här, som det är. Men jag har ju kommit fram till att eftersom jag inte har träffat nån av er tidigare kan jag ju bara spela teater och dra till med vilken personlighet som helst. Lite jobbigt, men kanske underhållande??
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • parantesen80

Alltså det värsta är att jag är antingen eller! Antingen så vågar jag typ inte vara i samma rum/sitter i något hörn, ELLER pratar hela tiden om allt och ingenting! Oskar brukar skämmas för det sistnämda... Han är ALLTID som det första nämligen

Svar på tråden Trådträff Mars 09