• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    parantesen80 skrev 2009-02-05 13:44:01 följande:
    Alltså det värsta är att jag är antingen eller! Antingen så vågar jag typ inte vara i samma rum/sitter i något hörn, ELLER pratar hela tiden om allt och ingenting! Oskar brukar skämmas för det sistnämda... Han är ALLTID som det första nämligen
    Ja, sån är jag också. Blir jag lite peppad kan jag bli så där dryg och klämkäck, ska skämta hela tiden och säga helt idiotiska saker. Så förvänta er inget annat än en idiot!!!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • parantesen80

Vi kanske får slå oss ihop? Du kan stå med en sån där skylt som taxichafförerna har på flygplatserna.... Då kan jag tala för dig med
    Som när jag och en kompis blev intervjuade i TV; "Och vad heter ni?" -Jo, jag heter Johanna och hon heter Kristina......sen fortsatte jag babbla nonsens om missfärgade kläder (som typ 12-åring)

• Jen ny

Jag känner verkligen igen mig i era beteenden.

Jag är också så, antingen skitblyg eller jättepratglad. Beror på situation tror jag.
    När jag är framåt försöker jag vara skitrolig och skämtar och säger otroligt korkade saker.
    Typiskt mig...

• Camellis
    parantesen80 skrev 2009-02-05 14:20:04 följande:
    Vi kanske får slå oss ihop? Du kan stå med en sån där skylt som taxichafförerna har på flygplatserna.... Då kan jag tala för dig med Som när jag och en kompis blev intervjuade i TV; "Och vad heter ni?" -Jo, jag heter Johanna och hon heter Kristina......sen fortsatte jag babbla nonsens om missfärgade kläder (som typ 12-åring)
    Ja vad bra!
    Jag är knäpp åt andra hållet! När jag och två kollegor var inne på mitt rum och den ena kollegan sa nåt till mig som jag inte hörde, vände jag mig till den andra kollegan och sa "vad sa han?". Ha ha ha!

Håller på att skratta mig fördärvad bara jag tänker på det. (och gjorde det just - samtidigt som killen som jag delar rum med här på jobbet kom in på rummet, han tror väl jag är helt dum i huvudet...Generad).
  • Camellis
    parantesen80 skrev 2009-02-05 14:35:11 följande:
    Det blir nog en rolig träff det här
    Ja, vi är åtminstone tre knäppisar! Undrar om det blir lite jobbigt för de andra att veta var de har oss. Ena stunden eremit och nästa stå upp-komiker.
  • MariaK

ähhhh vi är väl alla lite nervösa!!!!! Kommer bli så trevligt så!!!!!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Camellis
    MariaK skrev 2009-02-05 14:41:14 följande:
    ähhhh vi är väl alla lite nervösa!!!!! Kommer bli så trevligt så!!!!!!!!
    Ja, det tvivlar jag inte en sekund på! Att det kommer att bli trevligt alltså.
  • Hedebris

haha.. kan skriva upp mig på att vara knäpp jag med.

och även jag har personlighetsklyvning. är ibland jättesocial och kan inte sluta prata och ibland jätteblyg och avvaktande...

undra vilken av mig som åker till sthlm..

• Camellis
    Hedebris skrev 2009-02-05 15:12:22 följande:
    haha.. kan skriva upp mig på att vara knäpp jag med.och även jag har personlighetsklyvning. är ibland jättesocial och kan inte sluta prata och ibland jätteblyg och avvaktande...undra vilken av mig som åker till sthlm..
    Ja, det ska bli spännande att se hur vi personlighetskluvna ska bete oss i Stockholm. Tur att vi har några normala med oss iaf då som kan hålla låda ifall det är eremiterna som dyker upp i Stockholm.
Svar på tråden Trådträff Mars 09