• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko
    Vildkorn skrev 2009-02-03 23:38:32 följande:
    Jag som skulle sova "snart" för säkert minst en timme sen kan åta mig uppdaget att gör en "riktiga namn"-lista. Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars  Lycklig 77 (Maria)- Milo, MoaHedebris (Sofie)- Noah, Björn och JuliaVildkorn (Jennie)- EnyaS o F (Sophia)- VincentJen ny (Jenny)- LillyLinjo985 (Linda)- LivCamellis (Camilla)- EllenKickoman (Helena)- JonathanAesi (Anne)- IdaPrommis (Evelina)- AgatonHehe (Helén)- Arvidhögbergarna (Karolina)- Knutsthlmfilur (?)- Emiliyatjohanna (Johanna)- Troy och sambosmultron smulan (Gittan)- Josefinförsta (Birgitta)- ElsaStiäärna (Stina)- RebeckaSå! Alla förutom sthlmfilur (för ditt namn vet jag faktiskt inte vad det är) är nu ifyllda.
    Precis vad jag tänkte göra ska vi ha namnskyltar allihopa? kan nästan behövas
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Evve81

Vad bra med er sån lista! Det är ju snart bara 1 månad kvar. Ska VERKLIGEN bli skoj!!!!!!

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • högbergarna

Jag e på för namnskyltar! Är hopplös på att komma ihåg namn! -Förslag då att man har sitt "nick" plus riktiga namn!! :)

• Vildkorn

Ni kan få ha namnskyltar hur mkt ni vill. Jag vägrar! Är muppig ändå så det räcker.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Jag som skulle sova "snart" för säkert minst en timme sen kan åta mig uppdaget att gör en "riktiga namn"-lista. Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars  Lycklig 77 (Maria)- Milo, MoaHedebris (Sofie)- Noah, Björn och JuliaVildkorn (Jennie)- EnyaS o F (Sophia)- VincentJen ny (Jenny)- LillyLinjo985 (Linda)- LivCamellis (Camilla)- EllenKickoman (Helena)- JonathanAesi (Anne)- IdaPrommis (Evelina)- AgatonHehe (Helén)- Arvidhögbergarna (Karolina)- Knutsthlmfilur (?)- Emiliyatjohanna (Johanna)- Troy och sambosmultron smulan (Gittan)- Josefinförsta (Birgitta)- ElsaStiäärna (Stina)- RebeckaSå! Alla förutom sthlmfilur (för ditt namn vet jag faktiskt inte vad det är) är nu ifyllda.
    Wow! Vad impad jag blir! Vad du KAN!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-02-04 09:52:49 följande:
    Ni kan få ha namnskyltar hur mkt ni vill. Jag vägrar! Är muppig ändå så det räcker.
    Ha ha! Vi får köra namnsånger i det oändliga tills det sitter! jag kan flera stycken!
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-02-04 10:47:29 följande:
    Wow! Vad impad jag blir! Vad du KAN!
    Hihi... så svårt är det inte. Har ju träffat några redan. Och resten är ju inte så svåra att komma ihåg.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Och så de två sambosarna som ska med också då. Hedebris sambo (eller make då ) heter ju Björn. Ja, jag är rätt stolt över att jag minns det! Men vad heter Tjohannas sambo tro?? (ch då också make va? )
Svar på tråden Trådträff Mars 09