Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Jag hade uppfattat det precis som ni skrivit att vi skulle göra nåt efter lunch allihopa. Fast det kan ju hända att våra barn inte alls sover/äter samma tid..... Agaton sover ju oftast vid 10 och kanske en gång till sedan brukar han äta middag vid 16-16.30 och kl 18 är det dax för välling och godnatt så jag HOPPAS han somnat när vi ska äta middag
Kom på en sak hur tror ni vandrarhemmet har med matstolar?? Är det någa som har en sån där stol på bord för det har inte vi. Eller måste man ragga reda på en?
Men vid 13 borde ju bli bra! HOPPAS DET ÄR FINT väder! För då vore det ju möjligt att gå till någon lekpark eller ,så.
Vincent sover gärna i sin vagn så vid lunch blir bra för oss.
Milo lär inte sova nått på hela dagen är jag rädd............ Kanske slumrar till i vagnen en stund.......Inte mer...... Så jag hoppas också att han sover tills vi ska äta på kvällen ![]()
Nu har jag läst ikapp! Ellen sover efter lunch, men det spelar ingen roll. Barnen leker ju knappast med varandra ändå.
Men av den anledningen att flera av barnen kommer att sova då vi ska hitta på nåt, så kanske det är lite onödigt att dra iväg till ett lekland e.d. Dessutom verkar det krångligt med transport och så, och jag har kollektivtrafik-skräck.
Men en träff i en park eller så låter jättebra! Så länge det inte spöregnar eller är snöstorm funkar det ju. Huvudsaken är ju att vi får träffas allihopa en stund, för de som inte ska vara med på kvällen.
Vad gäller stol kommer jag att ha med mig sack'n'seat. Ellen älskar den inte, men jag räknar med att hon kommer att vara distraherad av alla människor så att hon accepterar den ändå.
Vad gäller matlistan har jag inget att tillägga, annat än att jag gärna äter guacamole om det finns.
Men för min del spelar det ingen roll om den är gjord från scratch eller om det är påsvariant. Det är ju bättre att inhandla basgrejerna gemensamt, och om man känner att man har nån sån där specialvariant så fixar man det själv. Annars blir det ju megashopping om alla ska få med sina speciala-ala-grejer liksom. Men det var ju ungefär vad ni hade kommit fram till, så nu ska jag lägga ner den här utläggningen. ![]()
Ja, fatta att det snart är dags!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! ![]()
Nu har jag också läst ifatt.