• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Lilly äter inte Tacos i den mängd som räknas. Lite majs eller lite gurka kanske. Hon får burk på kvällen då. tror inte hon blir mätt...

• MariaK

Moa o jag kommer äta inte Milo. Men Moa äter inte mycket....... Så räkna inte henne som en vuxen!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Hedebris

nej, mer än 500g äter vi inte!

vi brukar dela på 800 gram på 3. i snitt kanskr vi äter 250 eller 300gram per person..

Jen ny skrev 2009-03-17 19:13:17 följande:

Mer än 500 gram? Jag vet inte alls egentligen hur mycket ni äter men det låter lite mycket. jag behöver inte alls mycket köttfärs på mina tacos. Då får man ju inte plats med något annat på ju! Angående sovtider så antog jag att de flesta sover efter lunch då båda mina barn gjort det och alla på Noahs förskola. Fast det är ju inte alls självklart bara för det. Dumt av mig...Struntsamma, vi hoppas på bra väder helt enkelt. Snart åker vi.Weeee.Vilken vagn satt ni i nu igen, Camellis?
  • helhed

300 * 17 = 5100. Det kanske räcker med lite mindre än 6,5 kg då?

Arvid sover mellan 10 - 11.30 ungefär och sedan en halvtimme eller så mellan 15 - 16. Han kommer nog att äta lite, men mest grönsaker. Jag ger honom nog en burk vid femtiden, så om han ät vaken när vi äter vill han nog mest ha något att plocka med. Sedan får han välling vid 18.30 innan han lägger sig.

• Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-17 19:30:06 följande:
    nej, mer än 500g äter vi inte! vi brukar dela på 800 gram på 3. i snitt kanskr vi äter 250 eller 300gram per person.. Jen ny skrev 2009-03-17 19:13:17 följande:
    Jaha, haha, Undrar vad jag fått ifrån att ni käkar 500 gram per person. Måste ha förstått fel. Ha ha.
    Fast 300 gram är väldigt mycket det med. FAst jag har dock inte koll på hur mycket jag äter?
  • Hedebris

jag skrev 400gram innan. men kom på att julia äter ju också. sen brukar det bli ca 50gram över

så 750gram/3

• Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-17 20:54:02 följande:
    jag skrev 400gram innan. men kom på att julia äter ju också. sen brukar det bli ca 50gram över så 750gram/3
    Okej. Då var jag inte ute och cyklade helt iaf.

Ååh, jag skulle behöva lägga ut fler auktioner, men orkar inte. Har ju koola anna jeansen också kom jag på. Kanske i morgon.
Svar på tråden Trådträff Mars 09