• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK
    Camellis skrev 2008-12-29 22:09:52 följande:
    Och jag har alltid kompisar med mig på sådana här äventyr - IRL-sådana då. Har bara träffat killar som jag bara haft nätkontakt med. Kan jag få hångla med någon av er om jag blir för nervös och inte kommer på nåt att säga????
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!ASGARV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du är inte klok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-29 22:09:52 följande:
    Och jag har alltid kompisar med mig på sådana här äventyr - IRL-sådana då. Har bara träffat killar som jag bara haft nätkontakt med. Kan jag få hångla med någon av er om jag blir för nervös och inte kommer på nåt att säga????
    Självklart... Jen ny är ju sugen på S o F. Så nog finns det alltid någon för dig att hångla med också.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • MariaK

HA sluta nu!!!!!!! Kissar ju nästan på mig för fasen

• Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 22:11:20 följande:
    Självklart... Jen ny är ju sugen på S o F. Så nog finns det alltid någon för dig att hångla med också.
    Ah, fast jag är ganska sugen på camellis också.

Nej, men tro inte på allt jag skriver nu.. Ha ha. Jag är för ung för er, eller förresten verkar lammkött vara poppis igen.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-29 22:07:25 följande:
    Fast jag kommer också att åka ner den 28:e då. Nu blev det bara så för att Jen ny hade bokat så, tänkte mig inte för. Men det gör inget, blir ju lite billigare för mig på det viset. Shopoholic som jag har varit här i juletider...
    sedan kommer ju sydarna vid 22 på kvällen så det känns jätteonödigt att åka och bara sova i stockholm när man kan komma i bra tid på lördagen tycker jag.
    Onödiga pengar för hotell ju.
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-29 22:14:41 följande:
    Ah, fast jag är ganska sugen på camellis också. Nej, men tro inte på allt jag skriver nu.. Ha ha. Jag är för ung för er, eller förresten verkar lammkött vara poppis igen.
    Ha ha!! Ja, vem vet vad vi pysslar med där i tågvagnen innan vi kommer fram till Stockholm???? Det kan ju hinna bli många pinsamma tystnader då...
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-29 22:15:34 följande:
    sedan kommer ju sydarna vid 22 på kvällen så det känns jätteonödigt att åka och bara sova i stockholm när man kan komma i bra tid på lördagen tycker jag.Onödiga pengar för hotell ju.
    Jamen dåså! Då känns det ännu bättre att jag bokade lördagen.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • MariaK

stackars de som inte vatt inne ida o har två trådar o gå igenom o denna har vi avverkat 135 st inlägg bara ida Vi är inte kloka!!!!!!

Nu ska jag gå o lägga mig o drömma om tågbiljetter o hotell känns det som!!!!!!

Natti Natti

• Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-29 22:16:27 följande:
    Ha ha!! Ja, vem vet vad vi pysslar med där i tågvagnen innan vi kommer fram till Stockholm???? Det kan ju hinna bli många pinsamma tystnader då...
    ho ho, vad mysigt.
  • Jen ny
    MariaK skrev 2008-12-29 22:17:37 följande:
    stackars de som inte vatt inne ida o har två trådar o gå igenom o denna har vi avverkat 135 st inlägg bara ida Vi är inte kloka!!!!!!Nu ska jag gå o lägga mig o drömma om tågbiljetter o hotell känns det som!!!!!!Natti Natti
    natti natti.. Sov gott!
Svar på tråden Trådträff Mars 09