• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Evve81 skrev 2008-12-29 20:53:35 följande:
    Jag funderar hur många som ska ha med sig sambo och syskon?????
    Inte jag. Ska bli skönt att komma iväg lite själv med. Men sedan trodde jag inte att det var så många heller men tydligen om man läser nu.
    Blir en himla massa folk och ungar. Ingen kommer missa oss. Hi hi
  • Evve81

Jag menar ska vi vara på ett ställe där det finns lite lekmöjligheter för syskon vore det kanske en kul grej liksom. Men far jag på detta får jag kanske skippa scrapträffen som är helgen efter detta

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Vildkorn
    helhed skrev 2008-12-29 20:58:09 följande:
    Nu har jag kollat Tradera och där finns det biljetter mellan Göteborg och Stockholm. Inga från Vänersborg. Om jag kan ta mig till Göteborg kanske jag kan komma, men det vet jag ju inte förrän typ dagen innan i sådana fall och hur gör jag då med boende?
    Göteborg - Sthlm finns alltid. Sen hur de ligger i pris är en annan sak. Ibland jättebilligt, ibland inte fullt så billiga.
    Måste ju gå att lösa.. *funderar lite*
    Evve81 skrev 2008-12-29 20:58:18 följande:
    Vi ska nog ta och fundera på detta. Sambons jobb har en lägenhet i Stockholm som de anställda får använda för 200kr/natt. Då får man köpa mat mm själva men det är ju rätt överkomligt
    Men det är ju helt toppen ju! Inget att fundera på, bara boka nu nu nu!

Flyttar fram listan lite...
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
    Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah / Ev Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Jen ny
    Evve81 skrev 2008-12-29 21:01:36 följande:
    Jag menar ska vi vara på ett ställe där det finns lite lekmöjligheter för syskon vore det kanske en kul grej liksom. Men far jag på detta får jag kanske skippa scrapträffen som är helgen efter detta
    Jo, fast här hemma får sambon och nois lite tid enbart för de jsälva och det uppskattas nog mer här iaf.
    Tror inte han vill att jag drar med honom till stockholm för att träffa er ju.
    Han är lite för aktiv för det. Gå på stan o.s.v. är inte riktigt hans grej, men är man 2 år så är man.
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2008-12-29 20:58:19 följande:
    Inte jag. Ska bli skönt att komma iväg lite själv med. Men sedan trodde jag inte att det var så många heller men tydligen om man läser nu. Blir en himla massa folk och ungar. Ingen kommer missa oss. Hi hi
    Funderade lite på det...
    att du kanske ville komma iväg lite själv (eller med Lilly iaf).
    Nu har du ju iofs redan bokat biljett... men du hade ju kunnat åka på fredagen.
    Jag har ju en sovplats, och Lilly hade gått att fixa något till i sånt fall.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 21:06:43 följande:
    Funderade lite på det...att du kanske ville komma iväg lite själv (eller med Lilly iaf).Nu har du ju iofs redan bokat biljett... men du hade ju kunnat åka på fredagen.Jag har ju en sovplats, och Lilly hade gått att fixa något till i sånt fall.
    Ja, nu har jag ju redan bokat biljett så tyst kvinna.

• Vildkorn
    Jen ny skrev 2008-12-29 21:07:35 följande:
    Ja, nu har jag ju redan bokat biljett så tyst kvinna.
    Dricker jag väl mitt vin själv då.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 21:08:57 följande:
    Dricker jag väl mitt vin själv då.
    Fy på dig.
  • Evve81

Enda trista är att sambons jobb har stängt nu fram till 7 januari så han kan inte kolla boendet förrän då. Men annars går det ju att ta en hotellcheck från coop 

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2008-12-29 21:11:43 följande:
    Fy på dig.
    Hihihi!
Svar på tråden Trådträff Mars 09