• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis

Har kollat på hotell nu. Jag bor ju jättegärna på Terminus, enbart för att det ligger precis mittemot centralstationen och på så vis kan jag inte virra bort mig. Har bott där förut och det är riktigt mysigt och helt okej. Lite gammeldagsstil. Annars kan jag tänka mig Nordic Sea, lite dyrare alternativ, men jag som fick tag i så billiga biljetter känner att jag kan unna mig någon hundralapp till på hotellet isåfall. Blir jag ensam där då???

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Hedebris skrev 2008-12-29 22:49:01 följande:
    haha..tror vi sparar oss en natt till. Så de ¨små rackarna hinner ner en kort runda till gymmet
    Åh, men det är ju INNAN äl ni ska nuppa ju! Eller satsar ni på en till kille??
  • Hedebris

haha... jag bryr mig faktiskt inte om könet... men iof hade det varit trevligt med en biodotter

• Camellis
    Camellis skrev 2008-12-29 22:49:22 följande:
    Har kollat på hotell nu. Jag bor ju jättegärna på Terminus, enbart för att det ligger precis mittemot centralstationen och på så vis kan jag inte virra bort mig. Har bott där förut och det är riktigt mysigt och helt okej. Lite gammeldagsstil. Annars kan jag tänka mig Nordic Sea, lite dyrare alternativ, men jag som fick tag i så billiga biljetter känner att jag kan unna mig någon hundralapp till på hotellet isåfall. Blir jag ensam där då???
    Kostar 1175 kr för Nordic Sea och 1005 för Terminus. Nä tvärtom var det, jag orkar inte ändra.
  • Camellis
    Hedebris skrev 2008-12-29 22:50:42 följande:
    haha... jag bryr mig faktiskt inte om könet... men iof hade det varit trevligt med en biodotter
    Då ska ni nuppa ikväll så att det ligger en liten tjej där och väntar när ägget trillar ner.
  • Camellis
    Hedebris skrev 2008-12-29 22:52:25 följande:
    hehe... får väll fråga honom om han är sugen...
    Gör det! Lycka till!
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-29 22:51:21 följande:
    Kostar 1175 kr för Nordic Sea och 1005 för Terminus. Nä tvärtom var det, jag orkar inte ändra.
    Vet inte om det finns något billigare alterantiv så centralt, och jag är en central tjej liksom.
  • Camellis
    Hedebris skrev 2008-12-29 22:55:29 följande:
    "ska bara kolla på allt extramaterial på filmen..." *gäsp*
    Men! Karlar! *suck*
Svar på tråden Trådträff Mars 09