• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Hedebris

mmm...kanske måste klä av mig, slänga mig på sängen och skrika: kom och k*ulla mig!!!

• Camellis
    Hedebris skrev 2008-12-29 22:56:41 följande:
    mmm...kanske måste klä av mig, slänga mig på sängen och skrika: kom och k*ulla mig!!!
    Ja, funkar inte det, då är han sjuk...
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-29 22:49:22 följande:
    Har kollat på hotell nu. Jag bor ju jättegärna på Terminus, enbart för att det ligger precis mittemot centralstationen och på så vis kan jag inte virra bort mig. Har bott där förut och det är riktigt mysigt och helt okej. Lite gammeldagsstil. Annars kan jag tänka mig Nordic Sea, lite dyrare alternativ, men jag som fick tag i så billiga biljetter känner att jag kan unna mig någon hundralapp till på hotellet isåfall. Blir jag ensam där då???
    Jag är säkert med på det... men lite dyrt i mina öron äen om jag gärna bor lite finare.
    är det liiite lyxigt? Har du länk?
  • Hedebris

pallar inte vara så på...

Camellis skrev 2008-12-29 22:58:04 följande:
    Ja, funkar inte det, då är han sjuk...
  • Camellis
    Hedebris skrev 2008-12-29 22:56:41 följande:
    Eller kan du vara lite mera "fin i kanten" och få honom att tro att det är hans idé... Gå runt naken framför honom och fixa och dona med lite annat, lite lagom nonchalant så där. Brukar funka med min sambo...
  • Hedebris

testar klä av mig och försöka se sexig ut... haha...

ses i morrn!

*sofie checkar ut från fl och checkar in i sovrummet*

• Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-29 22:55:40 följande:
    Vet inte om det finns något billigare alterantiv så centralt, och jag är en central tjej liksom.
    Du är lost utanför centralstationen alltså.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:08:28 följande:
    Du är lost utanför centralstationen alltså.
    Ja typ. Nordic Sea hittar jag till, och det är typ allt. Så liiiite längre än utanför Centralen då.

Helt ärligt har jag Sveriges sämsta lokalsinne och är, som påpekat, nervös och lite rädd av mig. Så att ge mig ut på en promenad för att hitta ett hotell som jag aldrig varit på - det kräver nästan en snaps eller två.
Svar på tråden Trådträff Mars 09