• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-29 23:11:52 följande:
    Ja typ. Nordic Sea hittar jag till, och det är typ allt. Så liiiite längre än utanför Centralen då. Helt ärligt har jag Sveriges sämsta lokalsinne och är, som påpekat, nervös och lite rädd av mig. Så att ge mig ut på en promenad för att hitta ett hotell som jag aldrig varit på - det kräver nästan en snaps eller två.
    Med risk för att försämra lokalsinnet rejält, och därför hamna ute i Fisksätra eller nåt. Låååång promenad blir det.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-29 23:11:52 följande:
    Ja typ. Nordic Sea hittar jag till, och det är typ allt. Så liiiite längre än utanför Centralen då. Helt ärligt har jag Sveriges sämsta lokalsinne och är, som påpekat, nervös och lite rädd av mig. Så att ge mig ut på en promenad för att hitta ett hotell som jag aldrig varit på - det kräver nästan en snaps eller två.
    Fast vi är ju tillsammans och jag är ändå ganska duktig på att hitta, men hittar jag inte så blir jag jäkligt vimsig.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-29 23:12:47 följande:
    Med risk för att försämra lokalsinnet rejält, och därför hamna ute i Fisksätra eller nåt. Låååång promenad blir det.
    Ja ute i fiskis vill man ju inte hamna i onödan.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Jen ny

Jag har bott på amaranten innan och dit hittar jag lätt. (kanske inte ska lova fööör mycket) och de är lite billigare men älskar deras frukost.

• Vildkorn
    Jen ny skrev 2008-12-29 23:19:16 följande:
    Jag har bott på amaranten innan och dit hittar jag lätt. (kanske inte ska lova fööör mycket) och de är lite billigare men älskar deras frukost.
    Amaranten har jag oxå bott på för många år sen. Minns inte någon frukost... men drinkarna i baren var helt okej.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:20:09 följande:
    Amaranten har jag oxå bott på för många år sen. Minns inte någon frukost... men drinkarna i baren var helt okej.
    Ah, var gravid med Lilly när jag bodde där så jag höll mig undan det där.
    Så ganska självklart att jag minns frukosten.
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-29 23:25:39 följande:
    Ah, var gravid med Lilly när jag bodde där så jag höll mig undan det där. Så ganska självklart att jag minns frukosten.
    Vet inte vad jag länkar till nu, men skitsamma. Det är billigare när jag går in på själva Nordic Seas hemsida, då kostar det typ allt från 400 till det priset jag skrev tidigare. Terminus var det dock tvärtom med. De är dyrare på hemsidan.

Hursomhelst. TROR att jag vet var Amaranten ligger. Ligger inte det där typ i närheten av Nordic Sea, tro? Det är ju ett gäng hotell där.
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:15:05 följande:
    Ja ute i fiskis vill man ju inte hamna i onödan.
    Drog till med den enda förort jag kom på.
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2008-12-29 23:25:39 följande:
    Ah, var gravid med Lilly när jag bodde där så jag höll mig undan det där. Så ganska självklart att jag minns frukosten.
    Då förstår jag!
    Antar att jag också skulle kommit ihåg frukosten då. Själv är jag ganska säker på att jag missade den då jag bodde där.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:29:00 följande:
    Då förstår jag! Antar att jag också skulle kommit ihåg frukosten då. Själv är jag ganska säker på att jag missade den då jag bodde där.
    Ja, men den var god och de hade allt. Bättre än så blir det ju inte...
Svar på tråden Trådträff Mars 09