• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Evve81

Håller på smöra för sambon nu

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Evve81

Hur har ni gjort med boende????

• Jen ny
    Evve81 skrev 2008-12-29 20:43:27 följande:
    Hur har ni gjort med boende????
    vi ska boka det snart med. Har inte gjort det än...
  • Evve81

MIna kusiner bor ju ute i kungsängen.... Men det känns så himla långt att fara dit för att sova...

• Evve81

Nu tackade nog sj:s sida för sig

• Vildkorn
    Hehe: Neeeej! Dumma dumma biljettpriser. Vill ju så gärna att ni ska komma.
    Kolla med maken du. Var åker du ifrån förresten? Vet ju att det finns billiga sista minuten biljetter på Tradera ibland. Men kanske inte därifrån du åker?
    Man kan alltid kolla blocket och så också.

Prommis: Skulle vara superroligt om du kom ned med.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • helhed
    Vildkorn skrev 2008-12-29 20:51:47 följande:
    Hehe: Neeeej! Dumma dumma biljettpriser. Vill ju så gärna att ni ska komma. Kolla med maken du. Var åker du ifrån förresten? Vet ju att det finns billiga sista minuten biljetter på Tradera ibland. Men kanske inte därifrån du åker? Man kan alltid kolla blocket och så också. Prommis: Skulle vara superroligt om du kom ned med.
    Jag åker från Vänersborg. Jag har kollat från Uddevalla också, men det är samma priser. Det är lite billigare från Göteborg, men då måste jag ta mig dit ned först och det blir också jobbigt.
  • Evve81

Jag funderar hur många som ska ha med sig sambo och syskon?????

• helhed

Nu har jag kollat Tradera och där finns det biljetter mellan Göteborg och Stockholm. Inga från Vänersborg. Om jag kan ta mig till Göteborg kanske jag kan komma, men det vet jag ju inte förrän typ dagen innan i sådana fall och hur gör jag då med boende?

• Evve81

Vi ska nog ta och fundera på detta. Sambons jobb har en lägenhet i Stockholm som de anställda får använda för 200kr/natt. Då får man köpa mat mm själva men det är ju rätt överkomligt

Svar på tråden Trådträff Mars 09