• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • helhed
    MariaK skrev 2008-12-29 20:06:24 följande:
    Moa tycker det ska bli jätte spännande förresten Pratar redan om det att hon ska åka tåg o bo på hotell O sen en sak till. Vi kommer ju fram så sent....... Undrar hur de gör på hotellet då???? Eller de har kanske personal där dygnet runt i storstäderna
    De har nog personal dygnet runt.

Åh, jag vill också!! Jag ska prata lite med maken när han kommer hem.
  • helhed
    Hedebris skrev 2008-12-29 20:13:19 följande:
    kolla upp flygbiljetter. man brukar kunna hitta flygbiljetter för 400-500
    Fast då måste man ju ta sig fram och tillbaka till flygplatsen med. Det tar ju både tid och kostar pengar. Järnvägen går ju 100 meter från vårt hus!
  • Evve81

Fy så trist det känns att man itne kan vara med men men.... Är ju tyvärr både ekonomiskt och tismässigt helt fel

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Evve81

hMMM var ju inte så himla dyrt ändå..... Fy vad himla svårt det blir. Vilken tid kommer ni andra fram?

• helhed
    Evve81 skrev 2008-12-29 20:40:16 följande:
    Fanns ju för 100 kr
    Om det hade kostat 100:- hade jag inte tvekat. Min billigaste biljett är uppe i nästan 500:- Eller, det finns för 100:-, men då är jag inte i Stockholm förrän klockan 16 på lördagen, och då känns det ju ganska meningslöst att åka.
  • Jen ny
    Evve81 skrev 2008-12-29 20:38:58 följande:
    hMMM var ju inte så himla dyrt ändå..... Fy vad himla svårt det blir. Vilken tid kommer ni andra fram?
    Jag kommer på ölrdagmorgon kl 9:30.
    Sydarna kommer fredagkväll, sent. ¨Så jag tyckte det kändes onödigt att åka på fredagen och betala en natt bara för att.
    Åker hem gör jag vid 16:00 tror jag det var på söndagen.
  • Evve81

Vilken tid far ni hem på söndag????

Svar på tråden Trådträff Mars 09