• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-29 23:47:38 följande:
    JAA!!!!
    Nä nu blev jag sugen på att ta med mig en barnvakt, så att man kan gå ut på kvällen. Men det får bli en annan gång.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-29 23:47:57 följande:
    frukosten ingick inte i det priset. undrar vad den kostar? 1000 kr den med?
    Aha! Det var där felet var alltså. Ja ja, vad är väl en bal på slottet?? Jag hade typ bokat ett rum där redan.
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-29 23:49:01 följande:
    Aha! Det var där felet var alltså. Ja ja, vad är väl en bal på slottet?? Jag hade typ bokat ett rum där redan.
    1495 om man vill ha frukost också. NU har jag hittat.
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:52:59 följande:
    Annars finns ju det här hotellet... för er med för mkt pengar.www.grandhotel.se/default.aspFrukost ingår inte där heller utan då tillkommer den nätta summan av 245 kr.
    Åh där brukar Bruce Springsteen bo när han är i Stockholm.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-29 23:56:36 följande:
    Åh där brukar Bruce Springsteen bo när han är i Stockholm.
    Det är ett jättefint hotell, toppenmat och suverän service. Men så kostar det också
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Jen ny

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska fundera på de där lyxiga i natt. N tyckte att jag var värd ett fint hotel när resan blev så billig så kasnke man slår till?
    Man får spara undan lite slantar de kommande månaderna....
    Skulle vara roligt att lyxa till det lite i vardagen!

Natti natti ses i morgon.

• Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 00:00:35 följande:
    Det är ett jättefint hotell, toppenmat och suverän service. Men så kostar det också
    Jo, jag såg det. Inga blyga summor direkt.

Nu ska jag smyga in till sovrummet och se om Ellen fortsätter sova - om inte säger jag god natt nu. Får se om jag kan fortsätta inne i sovrummet.
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2008-12-30 00:01:16 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mig. Ska fundera på de där lyxiga i natt. N tyckte att jag var värd ett fint hotel när resan blev så billig så kasnke man slår till? Man får spara undan lite slantar de kommande månaderna....Skulle vara roligt att lyxa till det lite i vardagen!Natti natti ses i morgon.
    Åhh... lyx!
    Får se var de andra tänkt sig för ställe i morgon.

Natti natt..
    Camellis skrev 2008-12-30 00:02:22 följande:
    Jo, jag såg det. Inga blyga summor direkt. Nu ska jag smyga in till sovrummet och se om Ellen fortsätter sova - om inte säger jag god natt nu. Får se om jag kan fortsätta inne i sovrummet.
    Natti natt till dig med om inte Ellen fortsätter att sova då.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-30 00:01:16 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mig. Ska fundera på de där lyxiga i natt. N tyckte att jag var värd ett fint hotel när resan blev så billig så kasnke man slår till? Man får spara undan lite slantar de kommande månaderna....Skulle vara roligt att lyxa till det lite i vardagen!Natti natti ses i morgon.
    Natti natti!

M antydde också att han tyckte att jag skulle bo på ett lite finare, bekvämare hotell iom att Ellen ska med. Så att det ska bli så smidigt som möjligt för oss.
Svar på tråden Trådträff Mars 09