Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Nej, nu är mitt morgontåg på lördagen uppe i 509:-
Attans, jag skulle ha bokat det igår! Så kunde jag ha bokat hemresan idag. Dumma mig. Jag ska kolla om man kan åka från någon grannstad.
Jag tittar och tittar på SJ:s sida och hoppas fåfängt att priserna ska sjunka, samtidigt som jag bankar huvudet i bordet för att jag inte bokade imorse när jag kom fram och tillbaka för 500:-. Jag kan inte lägga 1000:- på tågbiljetter nu
Jag ska ju klippa mig imorgon, och så måste jag köpa månadskort på bussen/tåget när jag ska börja jobba om en vecka.
Åh, ni kommer att få jättekul och ha en massa minnen att prata om sedan. Det blir ju inte det samma när man inte varit med. Trist!
Ne det är ju frågan.............. Försöker bara hitta en lösning
Vill ju träffa lille dig o lille gossen ju
lille dig
![]()
Jag har börjat fundera på om jag verkligen kan dela rum med nån?????
Är ju både jag o Moa som måste ha varsin säng o så får Milo ligga på golvet på nån slags madrass eller nått???? Man får väl ringa till hotellet o höra hur man löser det med de små?????
Moa tycker det ska bli jätte spännande förresten
Pratar redan om det att hon ska åka tåg o bo på hotell
O sen en sak till. Vi kommer ju fram så sent....... Undrar hur de gör på hotellet då???? Eller de har kanske personal där dygnet runt i storstäderna ![]()
Kommer om inget kommer ivägen
skriv upp dig på listan ![]()