Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Nämen gud klockan är halv två! NU måste jag sova! Natti natti!!
kikar in en snabbis!!!!
Ang hotell så kan jag tyvärr inte unna mig nån lyx weekend med tanke på att vi ska bo två nätter..........
Men bor gärna på hotell har jag kommit fram till iallafall!!!!!
Robert tyckte att jag skulle åka i alla fall, så jag gör nog det. Nu hade priset på morgontågen sänkts med 50:- med. Verkligen konstigt system de har på SJ
Jag måste dock boka lite senare, när R. har gått upp, så att jag kan boka genom hans priokort. Då får vi priopoäng, som man kan köpa mackor, bo på hotell etc för. I somras bodde vi gratis på Scandic för priopoäng
Nu har vi dock nästan inga kvar, så nu får jag nog betala hotell.
Om jag ska åka dyrt tåg är jag nog inne på Lyckligs linje med billigare hotell i alla fall. Någon som vill dela rum?
vi ska försöka spara.. men det är svårt när man ligger back med räkningarna. Men hoppas på att jag kommer få vicka mycket nästa år. någon som har vinterkräksjukan kan sticka till min praktikplats och smitta lärare... så jag kan få jobba lite
hade varit skönt att bo på hotell nära stationen iaf första natten.. så barnen kan få sova direkt... istället för att försöka ta sig ut i vildmarken och inte vara framme förren 00 ;)
Sen på lördagen är ju inte det något problem när man kan åka hem i tid.
och om ni vill ut på lördagnatten så har jag ju barnvakt med mig
Jösses Tjejer!
Ni är fööör roliga - man kan ju inte annat än se fram emot att få hänga med er i Mars
Vi kanske ska boka en gympasal så alla kan bo på samma ställe, så kan barnen sova i ena delen och vi festa i den andra
Till er som vill spara pengar - ni kan alltid komma och bo här hos oss i "Vildmarken". Nu till nyår kommer vi att vara 7 vuxna och 6 barn här i huset - så vi får plats.
Jag kan köpa en (ett par) bag in box också *lockas lite*
Jag kan ju visserligen kanske också bege mig ut i nattvimlet på lördagen - min "barnvakt" får väl hålla sig hemma...