• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 00:07:35 följande:
    Natti natti!M antydde också att han tyckte att jag skulle bo på ett lite finare, bekvämare hotell iom att Ellen ska med. Så att det ska bli så smidigt som möjligt för oss.
    Hmm... undrar vem som ska betala hotell för mig då? Vet ju att man kan göra avdrag för dubbelt boende. Så jag kanske ska lägga in det i nästa deklaration.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 00:27:47 följande:
    Hmm... undrar vem som ska betala hotell för mig då? Vet ju att man kan göra avdrag för dubbelt boende. Så jag kanske ska lägga in det i nästa deklaration.
    Ja, undersök! Kom och bo med oss på Grand, vettja!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 00:33:46 följande:
    Ja, undersök! Kom och bo med oss på Grand, vettja!
    Ojaaa... tar en svit på en gång.
    Sorgliga är väl att det räcker med en drink i baren (hmm, mycket drinktjat från mig ikväll) för att bli ruinerad.
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 00:38:03 följande:
    Ojaaa... tar en svit på en gång.Sorgliga är väl att det räcker med en drink i baren (hmm, mycket drinktjat från mig ikväll) för att bli ruinerad.
    Ha ha! Anar ett visst sug hos dig ikväll? Ja, okej vi kör Sheraton istället då!
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 00:44:38 följande:
    Ha ha! Anar ett visst sug hos dig ikväll? Ja, okej vi kör Sheraton istället då!
    Börjar väl få nyårsvibbar kanske? Men jag har ju äntligen återhämtat mig från sist jag var ute. Så det kanske börjar suga lite igen.
    Ni kan jag Sheraton så tar jag lokala hotellet här ute. *sneglar på prislistan*
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 00:48:39 följande:
    Börjar väl få nyårsvibbar kanske? Men jag har ju äntligen återhämtat mig från sist jag var ute. Så det kanske börjar suga lite igen.Ni kan jag Sheraton så tar jag lokala hotellet här ute. *sneglar på prislistan*
    Åh den som hade en nyårsfest att se fram emot! Här har sambon jour så vi blir hemma med fläskfilé och Grevinnan o Betjänten. Riktig rajtantajtan. Jag får väl supa mig full själv kanske? Synd bara om sambon måste sticka och jag sitter där askalas med tre barn. :-/
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 00:53:17 följande:
    Åh den som hade en nyårsfest att se fram emot! Här har sambon jour så vi blir hemma med fläskfilé och Grevinnan o Betjänten. Riktig rajtantajtan. Jag får väl supa mig full själv kanske? Synd bara om sambon måste sticka och jag sitter där askalas med tre barn. :-/
    Jag ska nog ha lika spännande som ni. Orkar bara inte anstränga mig. Känns mest krångligt att hitta på något så här i sista minuten och släpa med Enya.
    Näää det blir att fixa lite god mat och leka med henne. Hoppas att hon sover genom alla fyrverkerier.
    Camellis skrev 2008-12-30 00:54:18 följande:
    Det bara slog mig - Vanadiz, vars håller hon hus nu för tiden? länge sedan man såg till henne va?
    Jo det var länge sen igen. Lite tråkigt faktiskt.
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 00:59:44 följande:
    Jo det var länge sen igen. Lite tråkigt faktiskt.
    Jaha, trodde alla hade planer utom vi. I vanliga fall brukar jag vilja bara vara hemma, men i år är jag sugen på fest. Säkert bara för att det inte går.

Jag såg henne precis i en annan tråd, så hon är närvarande på FL iaf. Men kom att tänka på henne tidigare när jag klurade på om jag Jen ny verkligen var de enda som kommer representera Norrland (vi som knappt ens kommer från N!).
Svar på tråden Trådträff Mars 09