• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Evve81

LÄser här fast jag inte kommer åka på träffen. Jag tycker ju jag är mer Norrlänning än er som bor kring Gävle Då bor jag ändå inte så långt norr ut. Jag bor i Bollstabruk i Ångermanland. Känns fortfarande trist att jag inte åker på träffen men det går bara inte

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Brooks
    helhed skrev 2008-12-30 10:28:20 följande:
    Sovplats och bag-in-box. Får man hotellfrukost med Det låter i alla fall som ett bra erbjudande, trots att det är i vildmarken
    *Skratt*
    Min sambo gillar att laga stora måltider så man kan få mer än havregrynsgröt om man vill
    Kanske inte alla exotiska frukter men ägg och bacon (som är mina favoriter) är givna
    Kan locka med att jag har 10 olika tesorter eller så

Prommis: Du kan få bo här också   *komsikomsi*
  • högbergarna

Nu så... "hittade" jag tråden. Vill verkligen med!!! Just nu e det superfattigt eftersom ajg fick så lite denna månad.. Men jag inväntar VAB-dagarna... plus sångpengar.. Så ska jag nog ha råd. Iallafall med resan.. I värsta fall får jag sova över hos syster min då... Om pengarna inte räcker till hotell eller vad det nu blir... Någon som tittat på ngt billigt hotell??

• Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 01:29:01 följande:
    Aha, kommer Prommis också fr¨ån norr? Det hade jag missat. Ja, jag är hälsing, men Hälsingland ligger i sydöstra Norrland.
    Jag har liiite koll på var Hälsingland ligger. Har ett ex som kommer därifrån... Ljusdalstrakten eller vad fasiken det var.
    helhed skrev 2008-12-30 08:49:01 följande:
    Robert tyckte att jag skulle åka i alla fall, så jag gör nog det. Nu hade priset på morgontågen sänkts med 50:- med. Verkligen konstigt system de har på SJ Jag måste dock boka lite senare, när R. har gått upp, så att jag kan boka genom hans priokort. Då får vi priopoäng, som man kan köpa mackor, bo på hotell etc för. I somras bodde vi gratis på Scandic för priopoäng Nu har vi dock nästan inga kvar, så nu får jag nog betala hotell. Om jag ska åka dyrt tåg är jag nog inne på Lyckligs linje med billigare hotell i alla fall. Någon som vill dela rum?
    Du ser... det löser sig alltid. *hurrar lite*
    högbergarna skrev 2008-12-30 11:23:52 följande:
    Nu så... "hittade" jag tråden. Vill verkligen med!!! Just nu e det superfattigt eftersom ajg fick så lite denna månad.. Men jag inväntar VAB-dagarna... plus sångpengar.. Så ska jag nog ha råd. Iallafall med resan.. I värsta fall får jag sova över hos syster min då... Om pengarna inte räcker till hotell eller vad det nu blir... Någon som tittat på ngt billigt hotell??
    Men kan du inte boka en billig resa nu då? Om det skulle skita sig så måste det ju gå att avboka, eller?
    Visst kostar det lite extra med avbokningsavgiften, men det kan det ju helt klart vara värt.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Hedebris

klart du ska med högbergaren!

vi tänkte ev leta upp något billigt i stan på fredagkvällen och sova hos linjo på lördagkvällen

• Jen ny

Ja, nog hade det varit mysigt om alla sov hos Linjo.

Kommer ju aldrig bestämma mig, men jag tror och hoppas att jag har råd med hotell så jag inte tar platsen för någon annan som kanske inte har råd!
    ser det ut som denna månad så tar jag mig inte långt. ha ha.
    Man får försöka spara helt enkelt.
    Jag som ska bo på lyxhotell och allt med camellis.

• MariaK
    Brooks skrev 2008-12-30 10:26:35 följande:
    Jösses Tjejer! Ni är fööör roliga - man kan ju inte annat än se fram emot att få hänga med er i Mars Vi kanske ska boka en gympasal så alla kan bo på samma ställe, så kan barnen sova i ena delen och vi festa i den andra Till er som vill spara pengar - ni kan alltid komma och bo här hos oss i "Vildmarken". Nu till nyår kommer vi att vara 7 vuxna och 6 barn här i huset - så vi får plats.Jag kan köpa en (ett par) bag in box också *lockas lite* Jag kan ju visserligen kanske också bege mig ut i nattvimlet på lördagen - min "barnvakt" får väl hålla sig hemma...
    linjo vad snäll du är!!!!! Men du kan ju inte ta hur många som helst. Känns som jag o mina barn får ta in på hotell iallafall..........
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Såphia
    Jen ny skrev 2008-12-30 13:03:59 följande:
    Ja, nog hade det varit mysigt om alla sov hos Linjo. Kommer ju aldrig bestämma mig, men jag tror och hoppas att jag har råd med hotell så jag inte tar platsen för någon annan som kanske inte har råd! ser det ut som denna månad så tar jag mig inte långt. ha ha. Man får försöka spara helt enkelt. Jag som ska bo på lyxhotell och allt med camellis.
    Och dela säng med mig!!
  • Jen ny
    Såphia skrev 2008-12-30 14:04:23 följande:
    Och dela säng med mig!!
    På lyxhotellet eller hos Linjo?
Svar på tråden Trådträff Mars 09