Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
LÄser här fast jag inte kommer åka på träffen. Jag tycker ju jag är mer Norrlänning än er som bor kring Gävle
Då bor jag ändå inte så långt norr ut. Jag bor i Bollstabruk i Ångermanland. Känns fortfarande trist att jag inte åker på träffen men det går bara inte ![]()
Nu så... "hittade" jag tråden. Vill verkligen med!!! Just nu e det superfattigt eftersom ajg fick så lite denna månad.. Men jag inväntar VAB-dagarna... plus sångpengar.. Så ska jag nog ha råd. Iallafall med resan.. I värsta fall får jag sova över hos syster min då... Om pengarna inte räcker till hotell eller vad det nu blir... Någon som tittat på ngt billigt hotell??
Hej Högbergarna!! Vi visste inte om du skulle med på tåget, så Kicko bokade inte in dig. Superkul om du följer med ändå!!!
klart du ska med högbergaren!
vi tänkte ev leta upp något billigt i stan på fredagkvällen och sova hos linjo på lördagkvällen
Ja, nog hade det varit mysigt om alla sov hos Linjo.
Kommer ju aldrig bestämma mig, men jag tror och hoppas att jag har råd med hotell så jag inte tar platsen för någon annan som kanske inte har råd!
ser det ut som denna månad så tar jag mig inte långt. ha ha.
Man får försöka spara helt enkelt.
Jag som ska bo på lyxhotell och allt med camellis.