Jen ny skrev 2008-12-29 14:40:53 följande:
Nej, jag struntar i att boka nu vill ju ha Lilly bredvid mig på hemvägen men det verkar ju inte gå. Mitt i mot går, men ska hon sitta bredvid någon okänd då eller?Ha ha, stackas den.
Tror den personen bytar med dig då!
Såphia skrev 2008-12-29 11:08:07 följande:
Kikar in. Jag och Vincent kommer också! Verkar som vi kommer med 21.30 tåget. Blir bra för mig. Vi stannar till söndag och det gör nog de flesta "sydare" så vi är några som är i Sthlm hela lördagen. Kicko: Skulle jag sätta över pengar till dig? Förstod inte
sms.et. Eller betalar jag när jag hämtar ut? Eller hämtar du alla biljetter?
Vi har pratat men vi hämtar ut biljetterna i en automat på stationen innan vi hoppar på tåget. SMSet är koden för att hämta ut biljetterna. Vi hämtar ut alla på en gång så vi hämtar ut dina med Linjo och SMS:ar dig vagnsnummer och sittplatsnummer

Hedebris skrev 2008-12-29 12:35:45 följande:
nu har kicko betalt och lagt ut för biljetterna så hon blir nog inte så glad om folk "hoppar" jag tyckte också det blev jättedyrt... Men de hade inga biljetter för 100kr
Jag skulle tydligen ha satt mig vid midnatt när biljetterna släpptes. Viste inte det har aldrig åkt på en helg tidigare.
Tyvärr är det så att de billiga biljetterna köps upp av folk som sen säljer dem på Tradera

SJ arbetar på att få bort det problemet

Jen ny skrev 2008-12-29 15:26:01 följande:
Men jag är ju i staden kl halv tio och sover ni då får jag väl gå på stan själv ett tag eller liknande.. Jag kan nog yra omkring ett tag själv. Åker hem på söndagen kl 16, då fanns det plats så vi kunde sitta bredvid varandra också..
Vi lär nog inte sova för frukosten brukar väll sluta serveras vid den tiden

MariaK skrev 2008-12-29 15:33:16 följande:
ha ha sugen på sof har tyvärr ingen sån kupong o kicko o jag är väl rummisar ändå
Ja vi pratade om det tidigare. Jenny tror det bara är vi 2 som pratat om det.
En lista på vem som ska sova på hotell/vandrarhem hade inte varit så dumt.
http://www.orlogshemmet.com/priser.html
Här är mitt förslag.
Vi åker också hem på söndagen runt 16 mins inte exakt tid så här på rak arm.
Hehe. Vad kostar det att köra? Kanske ska hämta upp Stiäärna på vägen och dela på kostnaden??? bara en tanke
Evve81 skrev 2008-12-29 20:58:18 följande:
Vi ska nog ta och fundera på detta. Sambons jobb har en lägenhet i Stockholm som de anställda får använda för 200kr/natt. Då får man köpa mat mm själva men det är ju rätt överkomligt
Klart ni ska bo där ta med Maken din

Nej vad synd att det inte blev av

Vildkorn skrev 2008-12-29 21:08:57 följande:
Dricker jag väl mitt vin själv då.
Kom till hotellet vid 22 tiden så kan vi hjälpa dig

Camellis skrev 2008-12-29 22:09:52 följande:
Och jag har alltid kompisar med mig på sådana här äventyr -
IRL-sådana då. Har bara träffat killar som jag bara haft nätkontakt med. Kan jag få hångla med någon av er om jag blir för nervös och inte kommer på nåt att säga????
Hångla på bara
(Är på sidan 13 ) är på väg i kapp