• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-01-23 19:56:59 följande:
    Eller ringa och fråga om de vill att vi ska avboka allt eftersom de suckar när man ringer? Hehehe.
    Stackars andra som vill boka samma helg och bara får en stor suck i örat och inte förstår någonting. Antar att de tror att alla som vill ha rum den helgen tillhör vårat sällskap
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-23 20:08:32 följande:
    Stackars andra som vill boka samma helg och bara får en stor suck i örat och inte förstår någonting. Antar att de tror att alla som vill ha rum den helgen tillhör vårat sällskap
    Ja, precis. Fy bubblan. Har jobbat i butik och skulle aldrig i min värld suckat åt någon som ringde...

Visste ni det om mig? Eller jo, det vet ni nog om ni läser min blogg. Typiskt, jag som tänkte att ni skulle få gissa vilken butik. Hehe.
  • Jen ny

Fast nu kom jag på att vi var i träfftråden och jag blev genast ot. hahaha

• Kicko

Kan ju se om vi hittar ett annat centralt vandrarhem till bra pris med gemensama utrymmen. jag kan ta en snabbtitt. eller?
    börjar bli lätt irriterad även om jag inte blivit drabbad

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-01-23 20:22:39 följande:
    Kan ju se om vi hittar ett annat centralt vandrarhem till bra pris med gemensama utrymmen. jag kan ta en snabbtitt. eller?börjar bli lätt irriterad även om jag inte blivit drabbad
    Det skadar ju inte att titta. Behöver ju inte betyda att vi byter. Det där stället är ju väldigt fint. Men som sagt... du får gärna kolla om du vill för min del.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-23 20:25:34 följande:
    Det skadar ju inte att titta. Behöver ju inte betyda att vi byter. Det där stället är ju väldigt fint. Men som sagt... du får gärna kolla om du vill för min del.
    Jag håller med dig, det stället är välldigt fint och vi kommer nog inte i närheten i pris och klass någon annanstans.
    Jag länkade ju till lite fler vandrarhem när jag länkade till fridhemsplan, någon kanske orkar kika tillbaka.
  • Kicko
    Jen ny skrev 2009-01-23 20:48:35 följande:
    Jag håller med dig, det stället är välldigt fint och vi kommer nog inte i närheten i pris och klass någon annanstans.Jag länkade ju till lite fler vandrarhem när jag länkade till fridhemsplan, någon kanske orkar kika tillbaka.
    Har för mig att jag sparade alla länkarna så jag ska ta en titt.
  • Kicko

Tre förslag som jag mailat och ställt lite frågor om rumsstorlek och möjligheter antalet spjälsängar mm
    http://svenskaturistforeningen.se/sv/upptack/Omraden/Stockholmsomradet/Vandrarhem/chapman/?intro=false

http://www.svenskaturistforeningen.se/upptack/Omraden/Stockholmsomradet/Vandrarhem/STF-Vandrarhem-Gardet/

http://www.svenskaturistforeningen.se/upptack/Omraden/Stockholmsomradet/Vandrarhem/STF-Vandrarhem-Gardet/

återkommer när jag fått svar.

• MariaK

Jag vill inte va besvärlig men om vi ska byta måste det va med frukost!!!!!!!!Räcka ut tungan

O de kanske är hur trevliga som helst in real life!!!!

Jag känner att byta blir bara jobbigt typ.......

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Evve81

TRIST att de ska vara så sura! Jag måste riunga och kolla så de verkligen avbokat det rum jag bokade när vi höll på ändra...

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
Svar på tråden Trådträff Mars 09