Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Prommis: Jag skickade ett mail till de ang. våra bokningar fram och tillbaka. Det var då jag fick reda på att vi var inbokade i ett dubbelrum enbart. Så våra första bokningar måste vara borta, annars är de helt dumma i hu_u_et!
Jag håller med om att det blir krångligt att byta, men det hade varit roligt att retas lite tillbaka.
Fråga om de verkligen vill att vi kommer eftersom de är så otrevliga. Nu ska jag natta ungar. bye bye...
Har fått mail från alla 3. Rummen är lite dyrare där men de har bättre erbjudnade ang pris för barn och tror allrummet är bättre där vi bokat. Zinkensdam hade 7 barnsängar men kostade 150kr st. och chapman hade bara 2 men de var gratis hade bara våningssängar.
Gärdet var mest bökiga när jag fick mailet.
Vi blir där vi bokat känns det som.
Jag håller med du!! Vi får vara extra besvärliga sen så de VERKLIGEN får något att sucka över!! :)
Åh blä, vad trist att de är så där! *sur* Iofs kan det vara lite roligt att fnissa åt sen när vi är där.
Men jag blir skitirriterad på folk som har serviceyrken och är noll serviceinriktad! Var glad att du har ett jobb, surapa!
Vi får se som så att är vi trevliga när vi kommer dit så kanse de är jttetrevliga mot oss. de klanske är jätte trevliga hur som helst när vi är där
jag kommer inte som det se ut nu kunna fixa en resesäng pga att jag pendlar mellan sjukhuset och hem pga att jag har stora problem med njuren och kommer det vara så att jag kan hämta den efter pojken har kommit säger jag till.. jag vågar inte sätta mig och åka och hämta den i nu läget