• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • Kotten7381

Var bara tvungen att redogöra för den här konversationen, vissa har det då FÖR jobbigt! ;) Kunde heller inte låta bli att kommentera den LÅÅÅÅNGA väntetiden! *S*

Kela81
    KamizIda: hoppas att du får pluss snart då! Vilken dag är du på nu? Vi börjar 7:e försöket nu...inte trodde man att det skulle dröja så länge när man började

KramizIda
    Jag är på bim+5
    Ne man tror att de ska ske på en gång typ..Vi har ju en son som är två år. när ja blev gravid med honom så va det inte planerat så då känns de ju som att man blev gravid bara sådär..o nu känns det som en evighet!

kela81
    kramizIda: det förstår jag, man blir ju lite "bortskämd" när det bara händer så där

KramizIda
    Ja man blir ju det..ujuj...men men vi får hålla hoppet uppe =)

kotten 09
    Här har ni en om har försökt i 2½ år så jag kan säga att det är bara att fortsätta och hålla modet uppe...
    Fortfarande ingen mens och inget +, har dock lite spottings... vad nu det ska betyda.

KramizIda
    Åh vet inte om ja skulle orka så länge..då hade jag nog gett upp!!
    Du måste vara en stark person =)
    Hoppas hoppas hoppas nu då att du får ett plus!

• Solkattan

Hej på Er!
    Måste bara få meddela Er här inne att VUL:et idag gick bra...
    Det är en lite räka därinne på dryga 16 mm med tickande hjärta... .
    Inatt ska jag äntligen försöka sova o sluta oroa mig lite grann...
    Tack alla härinne som hållit tummarna för att det här ska gå bra!
    Självfallet så håller jag alla tummar jag kan nu för att det ska bli fler 2009 bebisar här i tråden.. .

//Solkatta

• frukarlssonn

Solkattan: gud va skönt Visst känner man sig genast lite mer lugn när man veta tt bebisen sitter där den ska och hjärtat slår. Vilken vecka är du i nu?

• al72

solkatta: åh vad skönt att höra, grattis!

• Prisssan

Solkattan: Underbart att höra.

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Miracle Cats

Skönt att höra Solkattan . Nu ska jag dra iväg till mvc och besikta mig . Kram alla!

Time spent with cats is never wasted
  • frukarlssonn
    Miracle Cats skrev 2009-01-16 07:28:06 följande:
    Skönt att höra Solkattan . Nu ska jag dra iväg till mvc och besikta mig . Kram alla!
    Besikta hihi Lycka till
  • Miraklet09

JÄVLA GYN FY FAN VAD DEM LJUGER DÅLIGT

Bestämmde mig för att ringa upp på telefon tiden vid 10.00 och klart fan var
     det upptaget i ca nästan 7min, sedan kom jag ÄNTLIGEN fram och kunde prata,
     jag sa som mina klass kompisar sa att jag skulle ljuga ihop att jag hade krångel
     med datorn, så ja ha inte kunnat kolla mailen..
    då vi bara hade rast till 10.10 för vi var på kurs eller typ en lektion
     utanför skolan, om omvårdnad (går ju elev personlig assistent) på folkhögskola och förtsa dagen idag på kursen, så ja ville snabba på samtalet

Men så säger sköterskan, ja XXXX gav mig precis mailet och jag har läst igenom det
     och jag mailade dig för ca 30min, jo det var 30min sedan sa hon..
     sedan sa hon även att ja jag har även en tid, den 4 februari

VAD I HELVETE TÄNKTE JAG... JAHA SÅ DEM PLANERAR ATT JA SKA GÅ
     BLÖDNINGS FRI TILL 4 FEBRUARI.. nu kan jag fan inte koppla av för det..
     sedan frågade dem även om min man gärna fick hänga med,
     me han jobbar kanske osv, sa hon, ja sa jaja men det fixar vi isf,
     eller tar ett senare tåg.... shises vad drygt

och vad fan hon har inte alls mailat mig, kollat varenda jävla mail jag har (har 4)
     ja ni, pinsamt om det kommit fel.. ville ju veta vad hon skrev för svar
     om mina blödnigar ja får när ja tränar, nåja ja får välla vänta till nästa vecka,
     om ja får pengar då och köpa g test med...

suck att dem ska ljuga sådär     för mail kan ju fan inte komma bort..
     smått sur nu

E
Svar på tråden Jag blir så trött... del 3