• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • augustibruden

ÖnskanS: Åh, vad härligt det låter! En av mina bästa resor var till Indien (Kerala i södra Indien)Åker gärna dit igen!!
    Jag börjar spraya på onsdag nästa vecka! Ska du köra du den långa eller korta metoden? Det blir den långa för mig.
    Är väldigt glad för att det äntligen händer något men samtidigt nervös över mina värden som fortfarande hoppar lite upp och ner.
    Har bantat 3 v. nu och varit jätte duktig med maten och motionen och så blir man så besviken när vågen inte har rört sig ett enda hekto för att min matsmältning är 0. Trodde att det skulle funka nu när mina värden är bättre.

• frukarlssonn
    krillesfruga skrev 2009-01-22 09:48:38 följande:
     Ja det är undebart men om ja räknat rätt (får veta nästa vecka) så är jag i denna veckan  vecka 8 snart 9 nästa vecka på tisdagen..    Men det känns forf overkligt, men försöker vara så positiv som möjligt att allt  ska gå som det ska    redan ont i pattarna mellanåt, ömmande mer när jag ovit, eller tat av mig bhn  lite sådär ont i sidorna av magen och just nu hungrig (illamående)   äcklig mat idag.. bläää sallad för min del, ne nu börjar lektionen igen  krama
    Men... nu hänger jag inte riktigt med, men har du bytt nick??? Är du fd Pinguliny?? Eller är jag helt ute o cyklar??

Har jag missat detta? Men GRATTIS!!!!!!!! Vad underbart, då va de därför du aldrig fick din mens ju!!! Gud nu blev jag ju så glad jag ryser nu hihi
  • Miraklet09
    Marinero skrev 2009-01-22 12:00:58 följande:
    Men... nu hänger jag inte riktigt med, men har du bytt nick??? Är du fd Pinguliny?? Eller är jag helt ute o cyklar??Har jag missat detta? Men GRATTIS!!!!!!!! Vad underbart, då va de därför du aldrig fick din mens ju!!! Gud nu blev jag ju så glad jag ryser nu hihi
     Haha tack

självklart gumman det är jag
     ja hade satt namnet på allt annat., tycke de gulligt,. de passar
     hehe jag har lte smått ont i magen vart grinig innan lunchen så slösade ja 38 jävla spän
     på ingenting, åt bara päronet
     så typiskt..

ska se sedan nästa torsdag när pyret är beräknat
     ja vill shoppa lite mer kläder nu... MYSSSSA

men nu får man ju inget sex av sin man på ett bra tag, snyft.
     dumma karl jäkel

funderar att åka till släktenm i halmstad i helgen, bara vara mig själv,
     men dem lär tjata om detta nu
     dem med glada såklart, men ja kan inte redigt koppla av
     tills efter VUL:et på nästa torsdag ca 6 dagar dit :-/

'
    E
  • augustibruden

Krillesfruga: GRATTIS!!! Vilken härlig start på det nya året!!
    Trodde först det var någon som bara skrivit något inlägg i tråden och sen bara kom in med inlägget om graviditet.
    Jag hann bli sur en liten stund innan jag förstod att det var du och då blev man ju GLAD!!!

• Miraklet09
    augustibruden skrev 2009-01-22 12:44:29 följande:
    Krillesfruga: GRATTIS!!! Vilken härlig start på det nya året!!Trodde först det var någon som bara skrivit något inlägg i tråden och sen bara kom in med inlägget om graviditet.Jag hann bli sur en liten stund innan jag förstod att det var du och då blev man ju GLAD!!!
     Tack gumman

hehe förlåt, jag ville överaska er med kul man kunde göra det
     krama om dig
    E
  • frukarlssonn

Krillesfruga: gud så underbart!! Jag håller tummarna för dig nästa torsdag. Själv ska jag på rutin ul idag. Är bara mest nervös o kommer nog svimma när jag kommer dit.

haha jag trodde oxå de va nån "gästspelare" som skrivit ett inlägg jag missat, konstigt tänkte jag, för jag brukar inte missa ett enda inlägg, så jag brydde mig inte mer om de. Så va de du hihi

Nä jag e så glad för din skull alltså!! va spännande att se hur långt gången du är då nästa vecka

• Solkattan

Krillesfruga:
    Var också lite fundersam på signaturen... men nu fattar jag med... *har jag nämnt att jag är blondin? *

Chanell:
    Va spännade med UL.. är det rutin ultraljudet?
    Kommer du lägga upp bilder i din mapp..?
    Jag är ju på 9 +3 idag.. om jag inte minns fel så är dina första VUL bilder ifrån den dagen..
    Hur stor var din bebis då? Det kanske står..?
    Brukar gå in o titta på VUL bilder här på FL för att få mig en hint om hur min bebis i magen ser ut.. hur stor den borde vara o så...

//Solkatta

• frukarlssonn

Solkattan: ja det är rutin ul Ska lägga ut en bild om allt ser ut som det ska. Jag gjorde ett vul i v9+4 och då va bebben 27 mm. i v5+4 va den ca 10 mm. Så de växer fort Skrattande

Ska du göra fler vul? Herregud de går verkligen undan, tyckte de va igår du plussade och du är ju redan inne i v10

• Solkattan

Chanell:
    Du är nog den  enda som tycker det går fort... Skrattande
    Själv så räknar jag snart timmar till vecka 12... tycker tiden står still. Vill bara att det ska bli vår så magen kommer igång o växa. Så jag fattar att det finns nån därinne...
    Tror inte jag kommer få göra några fler VUL/UL om det inte händer nåt. Det är väl det som blir runt v 18 som blir nästa....
    Hoppas min bebbe också passerat 2 centimeters stadiet nu. Sitter med en linjal här på rummet o försöker föreställa mig hur den lilla ser ut...
    Har din mage börjat växa ännu? Glad
    Hoppas UL:et går bra... är jätte nyfiken på att få se bilder!!! Glad

//Solkatta

• Prisssan

Så tjejer..nu flyttar jag imorgon och jobbar fram tills dess så mig ser ni inte på några veckor nu.

Ni får ta hand om er och vårda de små i magen- ni som har det och ni som börjar med IVF- Lycka till!!!

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
Svar på tråden Jag blir så trött... del 3