Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Du Kajsan, jag kan fortfarande inte hälsa på dig ![]()
loveliva skrev 2009-01-10 18:23:24 följande:
Gå in på bugaboo-tråden o info vad du gav för den där "billiga" CAM´en och hur mycket tillb. som ingick så du kan göra fler avis där inne
![]()
Men va e detta???????????????????????????????
Heeeeeeeeelt ÖDE här......!!
Hej !!
vil fråga er som har haft problem med eras chassit .
Vad gör man då ?.
Handtaget glider på båda sidorna !!!
skickar dem ett nytt chassit eller kan dem reparera chassit?
Jag köpte vagnen här i Sverige .
Jag har köpt Been till vår nyfödd, efter rekommendationer från andra som haft den redan från födsel. Och den ska fungera utmärkt till det. På Bugaboos hemsida står dessutom att Been är från födsel.
Sen antar jag att det beror på var man bor också. Jag bor mitt i stan, och det snöar sällan i Malmö. Sen ska vi börja andvända den i april, så de måander som bebisen verkligen är liten är sommarmånaderna - så jag tror att det kommer att bli toppen med Been hela vägen!
Är det samma problem med glidande handtag på Cam och Bee? Har inte märkt något på min Bee, men är bara nyfiken på om det är så.
Just det, TACK alla för rekommendationerna kring mjukliftar!
Vi slog till i helgen och köpte en från Phil & Teds, så nu är vagnen kalr för mini att anlända
NÅGON som vet????
Om jag köper en beggad bee o garantin är på förra ägaren OCH den börjar "glida eller ryggstöds problem uppstår" kostsamt att fixa? Säljaren kanske bor 50mil bort o vagnen blev skickad vid köp! = knöligt o böka med förra ägaren!