• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • branca

Å så var det en till i skaran

Har spanat länge på en Bee och slog till i helgen! Kommer att använda den till min bebis som kommer i början av april... men jag kör den hemma nu och övar lite... hi hi!

Jag tänkte köpa en mjukift, Phil & Teds, är det någon som har några kommentarer till det, ni erfarna Buggare Och vet nån var man kan köpa en lös suflett om man vill byta färg? Pris?

Hej svejs!

• Lille Mammsen

BEE hat ju en egen mjuklift! Finns säkert nya o beggade på blocket! Lösa suffletter finna att köpa/beställa hos alla som säljer bugaboo och ligger på OBS tror 380:-

branca skrev 2009-01-09 11:54:58 följande:
    Å så var det en till i skaran Har spanat länge på en Bee och slog till i helgen! Kommer att använda den till min bebis som kommer i början av april... men jag kör den hemma nu och övar lite... hi hi!Jag tänkte köpa en mjukift, Phil & Teds, är det någon som har några kommentarer till det, ni erfarna Buggare Och vet nån var man kan köpa en lös suflett om man vill byta färg? Pris?Hej svejs!
  • Lille Mammsen

hat= har

Lille Mammsen skrev 2009-01-09 13:47:58 följande:
    BEE hat ju en egen mjuklift! Finns säkert nya o beggade på blocket! Lösa suffletter finna att köpa/beställa hos alla som säljer bugaboo och ligger på OBS tror 380:-
  • Stargirl
    Å så var det en till i skaran Har spanat länge på en Bee och slog till i helgen! Kommer att använda den till min bebis som kommer i början av april... men jag kör den hemma nu och övar lite... hi hi!Jag tänkte köpa en mjukift, Phil & Teds, är det någon som har några kommentarer till det, ni erfarna Buggare Och vet nån var man kan köpa en lös suflett om man vill byta färg? Pris?Hej svejs!
    Har hört att PT´ns passar och Bee har ju en egen babycocoon som passar. Har inte haft ngn av dessa i min ägo då  jag köpte Bee då dottern var 10 månader.
    Sufltterna kostar 390 kr och finns att köpa hos bla www.kidzshop.se och andra återförsäljare som håller lager på Buggor som Bonti.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Kajsan
    Å så var det en till i skaran Har spanat länge på en Bee och slog till i helgen! Kommer att använda den till min bebis som kommer i början av april... men jag kör den hemma nu och övar lite... hi hi! Jag tänkte köpa en mjukift, Phil & Teds, är det någon som har några kommentarer till det, ni erfarna Buggare Och vet nån var man kan köpa en lös suflett om man vill byta färg? Pris? Hej svejs!
    P&Ts mjuklift är 1000 gånger bättre än Bees, jag har provat båda.
    Jag ska kolla om jag har nåt foto...
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan

Med P&Ts mjuklift:

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Lobro

Jag kommer oxå använda min bee till min bebis som kommer i början av April!!
    Jag har köpt ett svart bugaboo babynest men kommer även att ha P&T mjuklift eftersom vi ska köpa den syskonvagnen!
    Just nu är det storebror som får åka bugga!
    Jag ska även kika runt på en rosa suflett nu

• MayCai

Åh nu är jag glad....jag har en bee på kornet och ska bara göra klart med frakten. Sen ska jag försöka hitta en blå åkpåse, det är så fint till svart tycker jag.

glad...:)

• Lille Mammsen

den för 3"tussar"? eller? E ju nyfiken jööööö.....själv får jag jaga i slutet av jan?

MayCai skrev 2009-01-09 17:25:46 följande:
    Åh nu är jag glad....jag har en bee på kornet och ska bara göra klart med frakten. Sen ska jag försöka hitta en blå åkpåse, det är så fint till svart tycker jag.glad...:)
  • MayCai
    Lille Mammsen skrev 2009-01-09 19:29:10 följande:
    den för 3"tussar"? eller? E ju nyfiken jööööö.....själv får jag jaga i slutet av jan?
    mmm, kanske...;)
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!