Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
finns ju tyvärr inte mycket mer att göra än att reklamera ![]()
Nu ska vi sälja vår Bee!
Har haft den sedan juni. Vi har reklamerat den en gång pga av att bromsarna pajade. Vi fick ett nytt chassi efter 7 veckor! Nu håller bromsarna på att paja igen verkar det som. 
Ska bli skönt att bli av med vagnen! Jag har mest irriterat mig på den. Speciellt på selen som är helt kass och att det är svårt att ta sig över minsta lilla kant.
Hua, vad trist att höra att även Bee börjar krångla för vissa
.

Kajsan skrev 2009-01-19 16:17:40 följande:
Ja, verkligen trist. Hade det funnits en annan vagn som uppfyllde alla mina önskemål hade det inte varit någon tvekan om att göra sig av med been. Tyvärr så har jag inte hittat någon annan vagn som är så pass liten, smidig och snygg samt att man kan ha fullt liggläge och barnet emot sig så den får stanna. Som resevagn är den suverän men den hade ju varit ännu bättre med broms...
Har en bee sedan nagon manad, läste ju här, ja och läser fortfarande, att bromsarna kranglade, nu har det liksom hänt mig. Eller den har nog aldrig funkat, tycker jag trycker ner den, men vagnen rullar ju lik förb... lite störande faktiskt. Kan man göra nagot själv, typ spänna nagonstans eller trixa med nagot annat? Maste väl kanske marchera iväg till affären, ska ända köpa en bilbarnstol iof. Dom är bara sa ruskigt inkompetenta i affären, sa jag tänkte att jag hämtar lite broms-info här förts. Byter dom chassit eller fixar dom till det?
slma: Vår vagn behövde bara smörjas och rengöras vid bromsen. Men det verkar som om en del har vääldigt besvärliga bromsar och då har chassin bytts.