• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Noiis

bennysson skrev 2009-02-09 08:42:53 följande:

Noas mamma skrev 2009-02-08 22:13:27 följande:
    tack snälla men eftersom min är inköpt i jan 09 borde det vara med tunna vingar? måste kontrollmäta haha
    hehe de e så olika mina är köpta med 1 månads mellanrum... beror alldeles på vilken dom hade på lager
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-09 07:55:46 följande:
    njae men de finns ju dom som köpt mugghållaren innan been kom och då fanns de logiskt sett inte ett fäste till been. och en del köper ju till camen har bort fästena och sedan köper bee. bugaboo kan kanske hjälpa till med extra fäste men annars finns de säkert nån som har hemma som inte e i behov av det. hade jag inte behövt fästet hade jag lätt skänkt det till nån som behöver.
    men du behöver nog inte oroa dig klart att de ska finnas ett fäste ialla nya förpakningar
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-09 12:14:04 följande:
    Tack! Men man måste skriva på engelska va
    [citat]Jag misstänker att ni kan få dessa frå Bugaboo. Testa att maila till
    näääää till bugaboo kan man maila på svenska oxå
  • bennysson

jämförde med min kompis bee idag. hon köpte i höstas...

och jag har tjocka vingar
    hon hade tunna på sin..

har det varit mer problem på de med tjocka vingar? för att de är äldre tänkte jag?

vet inte om det är så stor skillnad för barnet?
    eller? någon som haft båda som kan svara?

hmm.. min lilla kille är rätt bastant.. hade helst haft den med tunna vingar om det blev rymligare..

nu blev jag rätt pissed haha

• lillebror ja

**har missat detta med tjocka/smala vingar**

hur vet man skillnaden när man inte kan jämföra med någon annan Bee? Finns det något trix?

• bennysson

men alltså, nu hittade jag bilderna i bildtråden med texten. men är det den "nyare" som har tjocka eller tunna vingar=?

på första bilden står det att den nyare står till höger

är det samma på de andra bilderna så ska ju den "nyare" vara den med tjockare vingar

• bennysson

lillebror ja skrev 2009-02-10 16:57:00 följande:

**har missat detta med tjocka/smala vingar**hur vet man skillnaden när man inte kan jämföra med någon annan Bee? Finns det något trix?
    de tunna känns nästan inte vadderade alls..

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935-2.html kolla här på bildtråden sida 2
  • vickan8
    Noas mamma skrev 2009-02-10 14:23:00 följande:
    näääää till bugaboo kan man maila på svenska oxå
    Jaha! Trodde att mailet kom till nån snubbe i Holland! Jag har samma problem,saknar fäste som passar bee. Men då skickar jag iväg ett mail på svenska!
  • lillebror ja

Tack för hjälpen! Bu har jag kollat på min och jag har oxå vadderade vingar på min bee.. Jag har gillat det då min lilla bara är 10 mån och behöver lite ombonad... men nu tänkte jag köpa en till storebror och han behöver ju mer utrymme. Måste kolla runt efter de nya då...

• Noiis

vickan8 skrev 2009-02-10 17:10:21 följande:

Jaha! Trodde att mailet kom till nån snubbe i Holland! Jag har samma problem,saknar fäste som passar bee. Men då skickar jag iväg ett mail på svenska!
    [/citat]

du får maila till diana@bugaboo.com
    bennysson skrev 2009-02-10 16:59:37 följande:
    [citat]
    men alltså, nu hittade jag bilderna i bildtråden med texten. men är det den "nyare" som har tjocka eller tunna vingar=? på första bilden står det att den nyare står till höger är det samma på de andra bilderna så ska ju den "nyare" vara den med tjockare vingar
    så här är det, bugaboo har haft två st modeller en med tjocka och en med tunna vilket dom själva har sagt att dom inte har. hurvida dom tjocka eller dom tunna kom först vet jag faktiskt inte eller om dom båda kom samtidigt. har dock hört i tråden att den med tjocka kom först (vilket jag alltså inte vet stämmer) vet bara att dom har producerats samtidigt. nu säger iallafall butikerna och bugaboo att det bara är dom tunna som är i produktion!
    att jag kallar den ena för "nya" är nog mer för att det var den som var nyas inhandlad
    Bilder på tunna och tjocka ska finnas i bildgalleriet annars har jag i mitt bildgalleri oxå
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!