• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • lillebror ja

Noas mamma - Ordning och reda!!! Tack för informationen!! Du är toppen

• Noiis

lillebror ja skrev 2009-02-10 22:37:38 följande:

Noas mamma - Ordning och reda!!! Tack för informationen!! Du är toppen
    de va så lite så

vi borde kanske skaffa oss en egen bee blogg??? känns som att många frågor kommer flera gånger. inte för att jag har nåt emot att upprepa mig men skulle kanske endå vara bra att ha eller??
  • ami

Noas mamma skrev 2009-02-10 22:44:39 följande:

lillebror ja skrev 2009-02-10 22:37:38 följande:
    de va så lite så vi borde kanske skaffa oss en egen bee blogg??? känns som att många frågor kommer flera gånger. inte för att jag har nåt emot att upprepa mig men skulle kanske endå vara bra att ha eller??
    Och varför inte en bildtråd..
  • s v e a

bennysson skrev 2009-02-10 17:01:16 följande:

lillebror ja skrev 2009-02-10 16:57:00 följande: de tunna känns nästan inte vadderade alls.. www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935-2.htm... kolla här på bildtråden sida 2
    Vad jag har förstått så var dom tvugna att göra mindre vingar för att många barn i USA är för tjocka helt enkelt. Om man går in på liknande forum och trådar som vår i USA skriver varannan mamma om hur barnen sitter trångt.
    Personligen gillar jag de tjocka mycket mer. Och min son är relativt stor och sitter perfekt även med en tjock åkpåse.
  • Senap
    Noas mamma skrev 2009-02-10 22:44:39 följande:
    lillebror ja skrev 2009-02-10 22:37:38 följande: de va så lite så vi borde kanske skaffa oss en egen bee blogg??? känns som att många frågor kommer flera gånger. inte för att jag har nåt emot att upprepa mig men skulle kanske endå vara bra att ha eller??
    Jag hade tänkt skriva till om Bee i bloggen. Men jag har hyperemesis och är deckad då jag spyr varje dag.
    Är det någon som känner sig manad så kan jag lägga till den personen som skrivare i bloggen.
    My sugar is raw
  • Stargirl

Dottern i sin Bee....

Hon älskar att mysa och leka i sin Beevagn. Typiskt att hon har både smutsiga och fula kläder *s*

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Noiis

Shoegirl skrev 2009-02-11 08:28:53 följande:

Jag hade tänkt skriva till om Bee i bloggen. Men jag har hyperemesis och är deckad då jag spyr varje dag. Är det någon som känner sig manad så kan jag lägga till den personen som skrivare i bloggen.
    fy det förstår jag! tycker så synd om dig när jag varjedag läser om dig din stackare! Jag kan säkert skriva lite i bloggen senare i kväll om du vill
  • Senap
    Noas mamma skrev 2009-02-11 09:12:52 följande:
    Shoegirl skrev 2009-02-11 08:28:53 följande: fy det förstår jag! tycker så synd om dig när jag varjedag läser om dig din stackare! Jag kan säkert skriva lite i bloggen senare i kväll om du vill
    Jag addar dig
    My sugar is raw
  • bennysson

Noas mamma skrev 2009-02-10 17:41:43 följande:

vickan8 skrev 2009-02-10 17:10:21 följande:
    så här är det, bugaboo har haft två st modeller en med tjocka och en med tunna vilket dom själva har sagt att dom inte har. hurvida dom tjocka eller dom tunna kom först vet jag faktiskt inte eller om dom båda kom samtidigt. har dock hört i tråden att den med tjocka kom först (vilket jag alltså inte vet stämmer) vet bara att dom har producerats samtidigt. nu säger iallafall butikerna och bugaboo att det bara är dom tunna som är i produktion! att jag kallar den ena för "nya" är nog mer för att det var den som var nyas inhandlad Bilder på tunna och tjocka ska finnas i bildgalleriet annars har jag i mitt bildgalleri oxå
    tack snälla du-- haha jag fick för mig att ming vagn var producerad hösten 2007 och att den kommer ramla ihop snart för att det var ett "gammalt" ex..

jäjä inte så mycket att göra. hade inte skadat med de tunna vingarna då sonen är rätt stor.. men det blir ju mer ombonat

däremot tycker ajg suffletten tar i vingarna och blir trögare när han sitter i.. men det är ju abra petitesser
  • bennysson

s v e a skrev 2009-02-11 03:35:02 följande:

bennysson skrev 2009-02-10 17:01:16 följande:
    Vad jag har förstått så var dom tvugna att göra mindre vingar för att många barn i USA är för tjocka helt enkelt. Om man går in på liknande forum och trådar som vår i USA skriver varannan mamma om hur barnen sitter trångt. Personligen gillar jag de tjocka mycket mer. Och min son är relativt stor och sitter perfekt även med en tjock åkpåse.
    hehe ja kan nog vara så
    ja sonen klagar inte.. han sitter skönt.. om än ltie trångt.. men det är nog mer jag som stär mig
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!