• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • angebell

Är ju sedan ett par månader ägare till en svart Bee :) Känns nästan som om den är i minsta laget för min 2-åring, som är väldigt lång för sin ålder, men det är ju nu på vintern med mycket kläder och sådär också. Men nästa bebis är på väg om 2 1/2 vecka så det blir kanon med en Bee :)

Tänkte fråga er vad ni har för åkpåse i Been ni som inte har Bugaboos egna????

• arkeologitjejen
    angebell skrev 2009-02-13 13:48:57 följande:
    Är ju sedan ett par månader ägare till en svart Bee :) Känns nästan som om den är i minsta laget för min 2-åring, som är väldigt lång för sin ålder, men det är ju nu på vintern med mycket kläder och sådär också. Men nästa bebis är på väg om 2 1/2 vecka så det blir kanon med en Bee :) Tänkte fråga er vad ni har för åkpåse i Been ni som inte har Bugaboos egna????
    Ja, det är jag också nyfiken på. Kommer troligen köpa mig en Bee i nästa vecka och funderar lite på om man kan använda samma åkpåse som jag har till min ordinarie vagn. Butiken trodde det skulle funka (har en Brio), men är det några som har testat andra åkpåsar?
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • 07melwin

angebell skrev 2009-02-13 13:48:57 följande:

Är ju sedan ett par månader ägare till en svart Bee :) Känns nästan som om den är i minsta laget för min 2-åring, som är väldigt lång för sin ålder, men det är ju nu på vintern med mycket kläder och sådär också. Men nästa bebis är på väg om 2 1/2 vecka så det blir kanon med en Bee :)Tänkte fråga er vad ni har för åkpåse i Been ni som inte har Bugaboos egna????
    Hur lång är din 2-åring? Har nämligen tänkt köpa en jag med som min 2-åring ska använda när bebisen kommer om ca 2½mån. Bebisen ska få åka Cam. Ska din bebis få åka Bee? Vad ska 2-åringen åka?? Har beslutsångest om hur jag själv ska göra
  • nica83

Halloj... har hittat hit. Visst bör det vara 2 års garanti på Been? Tänkte enl svensk lag. För det är några månader kvar på garantin på vår bara och väntar nu på nya hjul, 4:e felet. Tänk om det blir något mer efter garantitiden? Då kan man ju inte sälja heller...

- Lycklig mamma till J -
  • Lille Mammsen

va e det för fel på dom då? Inget vanligt fel...får jag hoppas!

nica83 skrev 2009-02-14 16:49:49 följande:
    Halloj... har hittat hit. Visst bör det vara 2 års garanti på Been? Tänkte enl svensk lag. För det är några månader kvar på garantin på vår bara och väntar nu på nya hjul, 4:e felet. Tänk om det blir något mer efter garantitiden? Då kan man ju inte sälja heller...
  • Noiis

alltså ja det är två års garanti, men varje gång som jag reklamerade vagnen ändrade butiken datumet för garantin på min vagn, alltså när jag plockade ut nytt fick jag garantin från de datumet. men de är ju beroende på butiken vad dom vill ge för garantier. hör med dom!
  • Lille Mammsen

Va ju bra...för så funkar ju inte riktigt garantin! Har ej sålt Bugaboo...men övriga märken = Ändrade ej garanti tiden! Dock har jag ju sagt upp mig o blivit hemma fru
    Noas mamma skrev 2009-02-14 19:58:20 följande:

alltså ja det är två års garanti, men varje gång som jag reklamerade vagnen ändrade butiken datumet för garantin på min vagn, alltså när jag plockade ut nytt fick jag garantin från de datumet. men de är ju beroende på butiken vad dom vill ge för garantier. hör med dom!
  • Lille Mammsen

DVS Vet ej om det nu ändrats ang detta!!

Lille Mammsen skrev 2009-02-14 20:11:35 följande:
    Va ju bra...för så funkar ju inte riktigt garantin! Har ej sålt Bugaboo...men övriga märken = Ändrade ej garanti tiden! Dock har jag ju sagt upp mig o blivit hemma fru Noas mamma skrev 2009-02-14 19:58:20 följande:
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-14 20:12:40 följande:
    DVS Vet ej om det nu ändrats ang detta!!
    personligen så tycker ju jag att om man reklamerar och får ny vara så borde ju de nybytta oxå ha två års garanti! men de e vad jag tycker! är glad att butiken iallafall v snälla och fixade de så
  • Lille Mammsen
    Vi tycker...och leverantörerna/tillv. tycker inte = DYRT! Dom vill o hoppas inget sker under garanti tiden utan efter!
    Noas mamma skrev 2009-02-14 20:18:26 följande:
    personligen så tycker ju jag att om man reklamerar och får ny vara så borde ju de nybytta oxå ha två års garanti! men de e vad jag tycker! är glad att butiken iallafall v snälla och fixade de så
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!