• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-12 23:08:19 följande:

orkade inte ta allt i dag så jag lägger in info om tjocka och tunna vingar i morgon! Överlever ni??
  • 07melwin

Hur är det med Bee är det fullt sittläge? Min pojk vill nämligen sitta rakt upp som i camen.

• bennysson

07melwin skrev 2009-02-13 09:17:34 följande:

Hur är det med Bee är det fullt sittläge? Min pojk vill nämligen sitta rakt upp som i camen.
    nope inte rakt upp... lite bakåtlutad tyvärr..
  • bennysson

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN mitt HANDTAG GLIDER

inte mycket men ngra milimeter på hö sida
    kan man reklamera det? det står ju bruksanv. att man inte ska dra den i trappor..
    '

• Lille Mammsen

mendå...skriv inte så...jag har inte ens börjat anv. min Bee,den e nerpackad i kartongen som jag fick med! vet inte ens hur f-n jag fick ihop/ner den i kartongen så packa upp/montera ihop lockar inte.........Hoppas på att min GOA-vän finner en bruksanv.bok som ligger o gömmer sig hemma hos henne...till ingen nytta Fasar för ev. reklamationer då butiken INTE kommer hjälpa mig....fast den butiken kan TA SIG I H****N iallafall......

bennysson skrev 2009-02-13 09:36:06 följande:
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN mitt HANDTAG GLIDER inte mycket men ngra milimeter på hö sidakan man reklamera det? det står ju bruksanv. att man inte ska dra den i trappor..'
  • bennysson
    Lille Mammsen skrev 2009-02-13 09:44:15 följande:
    mendå...skriv inte så...jag har inte ens börjat anv. min Bee,den e nerpackad i kartongen som jag fick med! vet inte ens hur f-n jag fick ihop/ner den i kartongen så packa upp/montera ihop lockar inte.........Hoppas på att min GOA-vän finner en bruksanv.bok som ligger o gömmer sig hemma hos henne...till ingen nytta Fasar för ev. reklamationer då butiken INTE kommer hjälpa mig....fast den butiken kan TA SIG I H****N iallafall......
    hehe det är säkert inget fel på din :P
    men frågan är om jag ska orka reklamera ett par mm? okej om det börjar glida mer... men äh vad skulle ni gjort?
  • Lille Mammsen

garanti är till för att utnyttjas!

bennysson skrev 2009-02-13 09:50:45 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-02-13 09:44:15 följande:
    hehe det är säkert inget fel på din :Pmen frågan är om jag ska orka reklamera ett par mm? okej om det börjar glida mer... men äh vad skulle ni gjort?
  • Veronica30

Hej
    jag har fått ett nytt chassi , jag köpte vagnen begagnad och föredetta ägare hjälpte mig , hon smsade igår och skrev , ditt nya chassi har kommit idag.
    Hon var jättegullig

• Zvartaliljan

Hej hej! Hittar inte er bildtråd (om ni har nån?) så tänkte visa här. Min tjej ÄLSKAR sin bee just för att den är så trång i sidorna Hon vill känna sig omhuldad, varje kväll måste jag linda in henne i täcket så hårt jag kan och sen trycker hon upp sig i ett hörn så hårt hon kan mot sängens sidor Så här är been mycket omtyckt

• Lille Mammsen

Det var ju suer snällt av henne!!

Veronica30 skrev 2009-02-13 12:26:19 följande:
    Hej jag har fått ett nytt chassi , jag köpte vagnen begagnad och föredetta ägare hjälpte mig , hon smsade igår och skrev , ditt nya chassi har kommit idag.Hon var jättegullig
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!