Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Hur är det med Bee är det fullt sittläge? Min pojk vill nämligen sitta rakt upp som i camen.
07melwin skrev 2009-02-13 09:17:34 följande:
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN mitt HANDTAG GLIDER
inte mycket men ngra milimeter på hö sida
kan man reklamera det? det står ju bruksanv. att man inte ska dra den i trappor..
'
mendå...skriv inte så...jag har inte ens börjat anv. min Bee,den e nerpackad i kartongen som jag fick med! vet inte ens hur f-n jag fick ihop/ner den i kartongen så packa upp/montera ihop lockar inte.........Hoppas på att min GOA-vän finner en bruksanv.bok som ligger o gömmer sig hemma hos henne...till ingen nytta
Fasar för ev. reklamationer då butiken INTE kommer hjälpa mig....fast den butiken kan TA SIG I H****N iallafall......
garanti är till för att utnyttjas!
Hej
jag har fått ett nytt chassi , jag köpte vagnen begagnad och föredetta ägare hjälpte mig , hon smsade igår och skrev , ditt nya chassi har kommit idag.
Hon var jättegullig
Hej hej! Hittar inte er bildtråd (om ni har nån?) så tänkte visa här. Min tjej ÄLSKAR sin bee just för att den är så trång i sidorna
Hon vill känna sig omhuldad, varje kväll måste jag linda in henne i täcket så hårt jag kan och sen trycker hon upp sig i ett hörn så hårt hon kan mot sängens sidor
Så här är been mycket omtyckt

Det var ju suer snällt av henne!!