• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • nica83
    Stargirl skrev 2009-02-15 15:04:06 följande:
    Det är upp till butiken att erbjuda dig service i form av en låneprodukt. Det är alltså inte upp till leverantören att erbjuda den tjänsten då du är kund till butiken och butiken är kund till leverantören. Förstår du? Därför är det bra att välja att köpa en produkt hos en butik som erbjuder även service efter köpet. Där faller internetbutiker men då kanske man ibland fått varan billigare. Leverantören erbjuder ibland gratis låneprodukter till större kunder och sedan får de "dela" ut dem efter hur allvarliga problemen är för kunden. Det är också en tolkningsfråga. Butiken kan tycka att du kan använda produkten trots att ngt är trasigt då den trasiga delen inte påverkar användningen till en väsentlig grad. Men du kan ha en annan åsikt. Svårt det där...
    Ja det är jättesvårt. Det viktiga är väl att man kan tala för sig. Har köpt min vagn i fysisk butik och vet att de inte har lånevagnar och dessutom många arga Bugabookunder som väntar på delar till sina vagnar. Nu hoppas jag att jag slipper häva köpet men blir kanske illa tvungen om den går sönder igen
    - Lycklig mamma till J -
  • s v e a

Har inte läst vår bee tråd på länge.
    Det är lustigt, vilken hat/kärlek man har till bugaboo. Om jag var intresserad av att köpa en bee och läste här hade jag nog avstått. Men frågar man oss, säger säkert 95% av oss att bee är bästa vagnen

En grej jag också blev lite arg över var att bugaboo grundaren hade sagt i en intervju att man inte behöver vara förälder för att designa en barnvagn. Men dom kunde ju iallafall frågat en förälder så hade man kunnat fått ett högre säte samt en riktig sele till been...
    grrrrr.

• Tullemi
    s v e a skrev 2009-02-15 15:31:01 följande:
    Har inte läst vår bee tråd på länge. Det är lustigt, vilken hat/kärlek man har till bugaboo. Om jag var intresserad av att köpa en bee och läste här hade jag nog avstått. Men frågar man oss, säger säkert 95% av oss att bee är bästa vagnen En grej jag också blev lite arg över var att bugaboo grundaren hade sagt i en intervju att man inte behöver vara förälder för att designa en barnvagn. Men dom kunde ju iallafall frågat en förälder så hade man kunnat fått ett högre säte samt en riktig sele till been...grrrrr.
    Och ett bättre sittläge. Milea sitter aldrig bekvämt bakåtlutad på det rakaste sittläget *grrr här oxå*. Behöver ett nästan (lite mindre) 90 gradersläge.
  • RandigHäst

Hej alla Bee-freaks =)
    Har ni någon bildtråd som man kan glo i när man har lite beslutsångest angående färgval?

• ami

Ang mugghållarfästen.. Till nyaste mugghållaren, som passar alla modeller, är det 4 st fästen. Om nån undrat

• Stargirl
    s v e a skrev 2009-02-15 15:31:01 följande:
    Har inte läst vår bee tråd på länge. Det är lustigt, vilken hat/kärlek man har till bugaboo. Om jag var intresserad av att köpa en bee och läste här hade jag nog avstått. Men frågar man oss, säger säkert 95% av oss att bee är bästa vagnen En grej jag också blev lite arg över var att bugaboo grundaren hade sagt i en intervju att man inte behöver vara förälder för att designa en barnvagn. Men dom kunde ju iallafall frågat en förälder så hade man kunnat fått ett högre säte samt en riktig sele till been...grrrrr.
    Men de är båda föräldrar nu. Inte då han designade första vagnen.
    Det jobbar säkert 30 personer på designavdelningen med olika expertis.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • bennysson

nica83 skrev 2009-02-15 12:43:46 följande:

De fel jag har haft har andra jag känner också haft, tyvärr. Glidande handtag, krånglande broms, lossnade en plastbit från sitsen som gjorde den helt instabil och så har båda bakhjulen gått sönder (innerslangen åkt ur)
    hur myckeet gled ditt handtag? mitt glider ett par mm.. vet inte om jag ska orka gå och reklamera det.. men borde väl göra det..

men hur mycket gled ditt och i vilka situationer?
  • nica83
    bennysson skrev 2009-02-16 15:05:35 följande:
    nica83 skrev 2009-02-15 12:43:46 följande: hur myckeet gled ditt handtag? mitt glider ett par mm.. vet inte om jag ska orka gå och reklamera det.. men borde väl göra det..men hur mycket gled ditt och i vilka situationer?
    Det gled några centimeter, vad vid uppfällning främst. Hade problem med bromsen i samma veva så jag kände att det var lika bra att reklamera. En kompis Bees handtag började glida så lite som mitt men tillslut åkte det ut fullt vid uppfällning. Det jag har nu glider också några mm vid uppfällning men jag har börjat hålla i sidorna istället där jag fäller upp. Vill inte chansa.
    - Lycklig mamma till J -
  • nica83
    RandigHäst skrev 2009-02-16 14:18:10 följande:
    Hej alla Bee-freaks =)Har ni någon bildtråd som man kan glo i när man har lite beslutsångest angående färgval?
    Har bild på min fina blååååa i mitt galleri! Har du kille är blå det enda som gäller
    - Lycklig mamma till J -
  • Senap
    nica83 skrev 2009-02-16 22:33:26 följande:
    Har bild på min fina blååååa i mitt galleri! Har du kille är blå det enda som gäller
    Oj, vi har en rosa.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!