• BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • L J K

Jag tro ratt detta norska företag, redan har em coklad fabrik i norge och nu ska dom kolla upp deras innehåll sen kommer dom typ stämma Liv o Marcus för att dom gör exakt lika som dom, att det är snott från dom alltså, hahahahah nä jag vet inte!

Men attans att bildera inte syns då!

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • L J K

MUMMA
  • L J K
    Jag vill nog inte att "Rolle" ska dö, han är ju en sån stackare, han verkar så vilsen tycker jag. Men å andra sidan vill jag det, för Lotta sa ju i gårdagens avsnitt att hon ville att han skulle försvinna, då fick hon som hon ville......
  • unforgettable

Sigrid är ju inge dum, hon är en smart kvinna. Så jag tror hon har en bak tanke med det hon sa till Greger :P Tror ni inte? Att hon tänker lura honom eller smyga eller nått annat... =) Jag tror inte hon är så dum, hon har en plan =)

De där med chokladfabriken fårn norge, kan ju vara något med motrorcykeln att göra? Hum, Det kanske inte ens är en choklad fabrik de äger! :D:D:D

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • Glaadis

Jag hade hoppats på att Sigrid och Roland skulle bli ett par men nu när han flippat ur så lär det inte bli så.

Kitty och Kim ? Nä , de passar inte , lite barnarov över det. Kitty passar bättre med Tony.

Ulla , Ulla , ja vad skall hända nu med henne ?
    Nu lämnar ju Rasmus henne och då lär hon ju inte bli nyktrare.

Jag har en liten fråga. Jag följde inte AA från början så jag missade nog svaret men jag undrar är Roxanna fosterbarn till Ulla och Rasmus ?

Längtar nu till tisdag i gen.

• L J K
    Glaadis skrev 2009-03-26 07:00:11 följande:
    Jag hade hoppats på att Sigrid och Roland skulle bli ett par men nu när han flippat ur så lär det inte bli så.Kitty och Kim ? Nä , de passar inte , lite barnarov över det. Kitty passar bättre med Tony.Ulla , Ulla , ja vad skall hända nu med henne ?Nu lämnar ju Rasmus henne och då lär hon ju inte bli nyktrare.Jag har en liten fråga. Jag följde inte AA från början så jag missade nog svaret men jag undrar är Roxanna fosterbarn till Ulla och Rasmus ? Längtar nu till tisdag i gen.
    Japp Roxanna är deras fosterbarn. Jag tycker Sigrid och Roland skulle passa jätte bra ihop. Men varför syns inte mina bilder??? Dom va ju så fina !
  • ludenben
    L J K skrev 2009-03-26 10:15:08 följande:
    Japp Roxanna är deras fosterbarn. Jag tycker Sigrid och Roland skulle passa jätte bra ihop. Men varför syns inte mina bilder??? Dom va ju så fina !
    har du tagit bort bilderna i galleriet?? i såfall funkar de inte i tråden om de inyte finns i ditt galleri längre
    Nu har våran Elias kommit 24/2-09
  • L J K

JAHA, jo men dom har jag tagit bort :-O

Svar på tråden Andra Avenyn 2009