• BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • L J K

Har ni kollat på avsnittet än? jag vet inte riktigt hur jag ska göra är så sugen på att se det men vet ju att gubben oxå vill se det, antingen får jag väl låtsas som jag inte har sett det när vi sen kollar ikväll eller så får jag vänta helt enkelt!

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • WhiteAngels

L J K skrev 2009-03-24 11:11:10 följande:

Har ni kollat på avsnittet än? jag vet inte riktigt hur jag ska göra är så sugen på att se det men vet ju att gubben oxå vill se det, antingen får jag väl låtsas som jag inte har sett det när vi sen kollar ikväll eller så får jag vänta helt enkelt!
    D funkar inte dom har tekniska problem,skulle precis kolla=(
  • BeJay

*hoppas hoppas hoppas*

hehe avsnittet var grymt tyckte jag :) ni andra kommer förstå avd jag menar, när ni har sett avsnittet ikväll :D

• L J K
    BeJay skrev 2009-03-24 14:45:58 följande:
    *hoppas hoppas hoppas*hehe avsnittet var grymt tyckte jag :) ni andra kommer förstå avd jag menar, när ni har sett avsnittet ikväll :D
    Nä men nu blir jag nyfiken, men jag väntar iaf tills ikväll, pratade med gubben förut så säger han glatt - Idag är det väl Andra Avenyn? Så det vore ju inte snällt av mig att kolla på den innan han kommer hem, dessutom är det lite mysigare att titta tillsammans !
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • ESCV

Dagens avsnitt är minst sagt SPÄNNANDE! {#lang_emotions_cool}

★°☆ PIM PIM ☆°★
  • BeJay

L J K skrev 2009-03-24 14:58:10 följande:

Nä men nu blir jag nyfiken, men jag väntar iaf tills ikväll, pratade med gubben förut så säger han glatt - Idag är det väl Andra Avenyn? Så det vore ju inte snällt av mig att kolla på den innan han kommer hem, dessutom är det lite mysigare att titta tillsammans !
    *oj oj oj* kom in och kommentera när du sett avsnittet :D
    haha :D skoja som attan, åter igen *hoppas hoppas hoppas*
  • LondonAnnika

nu har jag sett avsnittet!
    var en del skratt o tårar idag!

• ludenben

missat denna tråden men hakar på nu då...
    har inte sett avsnittet än men hoppas på att hinna i kväll.

Nu har våran Elias kommit 24/2-09
  • unforgettable

Spänannde :D Men vad va de Roland gjorde när taket rasade? Ja fattade inte de...

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
Svar på tråden Andra Avenyn 2009