• BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • MammasälskadeMinna

Å hej!

Hittade denna tråden! Trodde bara att det var jag och min sambo som var galna i aa

Andra avenyn är ju veckans höjdpunkt!

• ludenben
    Trixi8 skrev 2009-03-26 21:22:41 följande:
    hade inte heller internet hemma förren jag blev sambo, för 3 år sedan. kollade alltid i mobilen innan.
    haha bra att bli sambo... ensamstående skulle jag vara rätt pantad med datorn. Den skulle funka ett tag men när det vart nåt skulle inte jag kunna fixa det
    Nu har våran Elias kommit 24/2-09
  • L J K
    MammasälskadeMinna skrev 2009-03-27 15:10:02 följande:
    Å hej!Hittade denna tråden! Trodde bara att det var jag och min sambo som var galna i aa Andra avenyn är ju veckans höjdpunkt!
    Nä då det finns fler . Välkommen hit!
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Misery

jag tror att lotta kommer att få dåligt samvete över roland så hon går tillbaka till honom...sen tror jag att sigrid är gravid eftersom hon blev så där yr o konstig när dem dansade.....men jag har ju livlig fantasi oxå...

• MammasälskadeMinna

Tack så mycket...

Ja Lotta kommer ju få dåligt samvete såklart men jag tror att han klarar sig och så kommer LOtta gå¨tillbaka till honom igen.

Men blev inte sigrid yr för att han ryckte så hårt i henne och snurrade henne så mycket? heheh

• unforgettable
    MammasälskadeMinna skrev 2009-03-27 20:48:31 följande:
    Tack så mycket...Ja Lotta kommer ju få dåligt samvete såklart men jag tror att han klarar sig och så kommer LOtta gå¨tillbaka till honom igen. Men blev inte sigrid yr för att han ryckte så hårt i henne och snurrade henne så mycket? heheh
    Jo jag tror oxå de, för att han ryckte o slet o var så våldsam :)

Njaaa, jag tror inte Lotta får dåligt samvete utan att roland kommer hamna i koma och skillsmässan kommer inte kunns genomföras då och då vill inte Dennis längre, så de kommer bli ett uppehåll mellan dom säkert...

Men ja är nyfiken på Ulla, vad tror ni händer? :P
    Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • Glaadis

Jag tror inte att Lotta får dåligt samvete utan tycker att det blir jobbig för att skillsmässan blir utdragen. Dennis kommer säkert att tycka att det är bäst för Roland att Lotta är där för honom.

Jag hoppas att sigrid har en plan och inte bara går tillbaka till Greger äcklet.

Ulla har spårat ur helt och hon kommer inte klara sig utan Rasmus.

• ludenben

nästa avsnitt blir säkert bra... har kollat på smygtittarna hehe

• ludenben
    Glaadis skrev 2009-03-29 15:10:38 följande:
    Vist kan man inte se AA mer än på tve ? Jag menar de nya avsnitten ?
    jo de nya går på webben... svt play/prima
Svar på tråden Andra Avenyn 2009