• BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • FriSam

Det såg ut som att han kastade boxhandskar eller nåt...

Jag tror Roxanna o Hamza ska bli ihop, hoppas det. Han är så snäll och David som hon va ihop med innan va för mesig för henne.

Vad trött jag blir på Sigrid, varför ska hon fortsätta att leva med Greger nu när hon vet att han gillar killar och dessutom ljuger för henne om allt.....?
    Hon har ju redan tagit första steget och sovit borta, varför går hon hem igen...

Och jag är så trött på Ulla med, ska det aldrig sluta. I nästa program får man ju se henne däcka när hon ska ta hand om Silvia, det är ju inte första gången hon misslyckas med det.

• vinterlärka

Jag kollar också på AA.

Tyckte gårdagens avsnitt var alldeles för utflippat, men helt okej ändå. Lite overkligt att Liv inte kopplar att det är något mellan lögnaren Dennis och Lotta. Det syntes ju tydligt på salsan.

Hamzas roll har de förstört för mig när han blev helt psykad och låste in Zara, så det ska till mycket innan jag börjar lita på hans karaktär igen.

Blir också trött på Sigrid, ska hon tillbaka till den där jobbiga Greger nu? Hon kan väl bli tillsammans med Roland istället?

Det är jobbigt med Ulla och hennes alkoholproblem, men samtidigt tycker jag det är bra att de visar familjer med alkoholproblem och hur tufft det verkligen är för både den drabbade och dennes anhöriga.

• L J K

Gårdagen avsnitt va jätte bra. Jag tycker ABSOLUT att Sigrid och Roland ska bli ihop dom skulle passa jätte bra, Greger är ett jävla kräk. Och Ulla Ulla SNÄLLA Ulla sluta NUU haha. Men vad händer egentligen med Kitty och Kim dom ska väl inte bli ihop iaf? Hon ska ju vara med Tony ju. Hmm, Väntar spänningsfullt tills nästa vecka !

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • L J K

Va kul att tråden börjar rulla på !

• L J K

Va tvungen att lägga ut 2 bilder så vi har nåt snyggt att kolla på, det kanske mest va för mig egen skull men . Hoppas att bild nr 2 kom med den va lite svår att lägga in, vet inte verför men!

• L J K

Jo men VISST.... Så fina så !

• unforgettable

Ja ser inte bilderna =(

Shit, jag hoppas att Ulla åker in på hem!! Jävla kärring...

Å sen tkr ja inte alls om Hamza :S Han är för påstridig. Och jag håller med, sen han låste in Sara är han inget o lita på :S

Roland är ju helt psyk... Jag gillar inte honom alls nu för tiden... Hoppas han blir inlagd på psyk :D

Men inte Kim o Kitty :D Det ska vara Tony o Kitty... =)

Vad tror ni? Har Kitty HIV? eller kan de varit ett faskt besked hon oxå fick, fast två gånger? De känns som om Roland kommer nehöva blod eller något kanske, o då får kitty chansen o testa sejj igen :P Eller vad tror ni? =) haha...

Men marcus då... Hur ska han ta sig ur de med att han har tagit hanpenning till motorcykeln från chokolima? Å de där snubbarna från de norska företaget... Undra vad dom vill :s

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • BeJay

den norksa chokladfabriken verkar mysko, han prata ju om att ta chokladen till ngt labb eller nå sånt =( mysko d där...

jag hoppas att roland ska dö :( jag vet jag är hemsk men ärlig......

det ska vara tony och kitty...

sigrid ska lämna greger tyckr jag... :D

• ludenben
    BeJay skrev 2009-03-25 19:25:21 följande:
    den norksa chokladfabriken verkar mysko, han prata ju om att ta chokladen till ngt labb eller nå sånt =( mysko d där... jag hoppas att roland ska dö :( jag vet jag är hemsk men ärlig...... det ska vara tony och kitty... sigrid ska lämna greger tyckr jag... :D
    tror de ska sno receptet eftersom de skickar det till labb... vad skulle de annars med labb till?? verkar mysko tycker jag med. Håller med att det ska vara Tony och Kitty. Kim är för ung för Kitty, han borde ha nån i sin egen ålder.... men Sigrid är ju en riktig mes. Att hon inte lämnar Greger för gott när hon vet allt nu och till och med flyttat ut för ett tag. Ush...
    Nu har våran Elias kommit 24/2-09
  • unforgettable
    BeJay skrev 2009-03-25 19:25:21 följande:
    den norksa chokladfabriken verkar mysko, han prata ju om att ta chokladen till ngt labb eller nå sånt =( mysko d där...jag hoppas att roland ska dö :( jag vet jag är hemsk men ärlig......det ska vara tony och kitty...sigrid ska lämna greger tyckr jag... :D
    Haha jag tkr som deej... Låt Roland dö :D
    Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
Svar på tråden Andra Avenyn 2009